Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: sostav.ua

Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував компанії «Сан ІнБев Україна», яка володіє брендом «Чернігівське», та десятьом іншим компаніям вилучити з етикеток продуктів позначення «еко», «екологічний», що вводять в оману споживачів, зазначається у відповідному рішенні.

Згідно з інформацією АМКУ, в Україні 25 липня 2014 року «Сан ІнБев Україна» почало використовувати на етикетках товару позначення «еко», що не було акредитовано належними органами, які здійснюють екологічну сертифікацію.

Відповідно, АМКУ рекомендував компанії прибрати з продукції та реклами пива «Чернігівське» напис «еко», що вводить в оману споживачів.

Також подібні написи є на етикетках товарів: ТОВ «АСС» (Дніпропетровська область) на томантній пасті «Помідора», СОК «Чиста флора» (Івано-Франківська область) на чаю «Квіти полонин», ТОВ «Лідер Снек» (Кременчук) на насінні «Хомка», ТОВ «ТП Сервіс мак» (Харківська область) на мікродобривах Quantum, ТОВ «Біол» (Мелітополь) на литі сковорідки з протипригарним покриттям, ТОВ «Лотос Трейд» (Запоріжжя) на губках для керамічного посуду з бамбукового волокна, ТОВ «Світ хімії» (Львів) на засобі для чищення туалетів та ванних кімнат Blitz Eco Strong, ФОП «Вань Н.І.» (Львівська обл.) на милі із ароматом туї з ялівцем, ТОВ «Теплокерамік» на обігрівачі TEPLOCeramic і ТОВ «Фібратекс» (обидва – Київ) на дитячих вологих серветках ECORelax.

Нагадаємо, що дизайнер розробив екологічний одяг і аксесуари з риб’ячої луски замість шкіри.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button