Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Четвертого грудня «Укрзалізниця» розпочала продаж квитків на сезон свят. За цей час навантаження на онлайн-систему продажу квитків зросло у шість разів. Деякі клієнти після здійснення оплати не одержували підтвердження транзакції та не отримували квитків на електронну пошту.

Після реалізації усіх квитків на звичайні поїзди, Укрзалізниця розпочне призначення додаткових потягів на період новорічних та різдвяних свят, пише прес-служба «Укрзалізниці»

Додамо, що за четверте грудня 2018 року було продано 244 тисячі квитків, з них 148 тисяч пасажири придбали через інтернет.

П’ятого грудня в «Укрзалізниці» повідомили, що наразі роботу сервісу стабілізовано. Проте «Хмарочос» перевірив його функціонал станом на 12 годину п’ятого грудня, і сервіс не міг здійснити пошук потрібного квитка або писав про тимчасову перерву в роботі.

Нагадаємо, експрес до Борисполя змінив розклад руху. І знову заглух в дорозі.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button