Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Четвертого грудня «Укрзалізниця» розпочала продаж квитків на сезон свят. За цей час навантаження на онлайн-систему продажу квитків зросло у шість разів. Деякі клієнти після здійснення оплати не одержували підтвердження транзакції та не отримували квитків на електронну пошту.

Після реалізації усіх квитків на звичайні поїзди, Укрзалізниця розпочне призначення додаткових потягів на період новорічних та різдвяних свят, пише прес-служба «Укрзалізниці»

Додамо, що за четверте грудня 2018 року було продано 244 тисячі квитків, з них 148 тисяч пасажири придбали через інтернет.

П’ятого грудня в «Укрзалізниці» повідомили, що наразі роботу сервісу стабілізовано. Проте «Хмарочос» перевірив його функціонал станом на 12 годину п’ятого грудня, і сервіс не міг здійснити пошук потрібного квитка або писав про тимчасову перерву в роботі.

Нагадаємо, експрес до Борисполя змінив розклад руху. І знову заглух в дорозі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button