Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash/Jens Herrndorff

Як пишуть Time, якщо у американського гіганта Amazon є безкоштовна доставка, то її повинні також запровадити інші великі мережі рітейлерів, такі як Walmart, Nordstrom, Macy’s і Target. 

Хосе Олгін-Верас, директор Центру вдосконалення міських транспортних систем у Нью-Йоркському політехнічному інституті Ренсселера, пояснив Time, що можливість покупців отримувати замовлення за допомогою безкоштовної доставки посилює затори в місті.

Олгін-Верас стверджує, що безкоштовна доставка, приміром, від Amazon, лише стимулює містян створювати затори, оформлюючи замовлення. Замість того, щоб отримати кілька товарів за раз, як це можна зробити завдяки самостійній поїздці в супермаркет, містяни розбивають процес покупки на кілька доставок протягом тижня.

У 2014 році економіка США недоотримала через затори 160 мільярдів доларів, або 1,08 % від тогорічного ВВП держави: враховано згаяні у заторах робочий час і паливо – 6,9 мільярда робочих годин та 3,1 мільярда галонів (11,7 мільярда літрів) бензину.

Time зазначають, що за результатами іншого дослідження, викиди в повітря внаслідок заторів стали причиною 2200 передчасних смертей та в цілому становили третину від загальної маси парникових газів.  

У 1963–2009 роках, йдеться у Time, показник щоденної доставки в США становив 0,12 одиниці на громадянина. Це, як зазначено, трохи більше одної поїздки на десятьох осіб у день. А в період 2009–2017 років один мешканець США почав отримувати вдвічі більше доставок на день – 0,25.

За прогнозами Олгін-Вераса, до 2023 року цей показник знову зросте вдвічі, якщо нічого не зміниться. Він підкреслює, що міста не призначені для того, щоб дати змогу розвезти стільки замовлень.

У Time пояснюють, що негативні екологічні наслідки попиту на автомобільну доставку вже відчутні у великих та малих містах США. Дослідники Університету Вашингтона в Сіетлі і логістична компанія United Parcel Service дійшли висновку, що майже половина автівок доставки змушені паркуватися в несанкціонованих місцях, зокрема, на алеях та велосипедних доріжках.

Підкреслюють, що біля будівель, куди доставки розвозять найчастіше, немає призначених для щільного паркування місць. Цими будівлями стають офісні споруди та житлові багатоповерхівки.

За словами Анни Гудчайлд, директорки Центру транспортування та логістики в Сіетлі, дослідження показують, що 80-90% робочого часу водії сервісів доставки проводять пішки у пошуках квартири, офісу клієнта, а також у комунікації з іншими працівниками. Тож таким чином вантажівки цих водіїв займають місце на парковці та сповільнюють рух транспорту.

Time зазначає, що «ці останні 15 метрів» між отримувачем доставки та водієм стають найбільш проблематичними та найменш ефективними для транспортного руху в місті.

Повідомляють, що поставники продуктів у Domino’s Pizza знайшли рішення: вони доставляють інгредієнти до своїх піцерій вночі, задовго до того як заклади відчиняються. Як зазначає Time, такий спосіб доставки займає у водіїв незначну частку часу в порівнянні з годиною пік.

Проблемі останніх 15 метрів, про яку йшлося раніше, можна зарадити, зокрема, встановленням спеціальних шафок на вулицях, де чекають замовлення одразу кілька клієнтів. Це рішення може вдвічі скоротити час перебування доставної вантажівки на парковці та попередити паркування інших автівок на непризначених для цього місцях. 

Читайте також: Німецький виробник автошин представив концепцію роботизованої доставки

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button