З японського готелю звільнили більше 100 роботів-працівників
Зокрема велоцираптори набридли нездатністю зробити копії паспортів.
Зокрема велоцираптори набридли нездатністю зробити копії паспортів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Готель у Нагасакі Henn-na, відомий впровадженням роботизованого обслуговування, звільнив половину своїх робопрацівників. The Wall Street Journal повідомили раніше, що персонал почав приносити більше шкоди, аніж користі.
У The Verge непрацездатність звільнених кадрів продемонстрували на кількох прикладах. Зокрема виявилося, що про робочі години місцевих закладів легше дізнатися не від робота Чурі, а від Siri, Google Assistant чи Alexa.
Звільнили й пару велоцирапторів. Люди були змушені робити копії паспортів замість них. Також головний робот-консьєрж не зміг відповісти на запитання про розклад польотів, інші не змогли доставити до номерів близько 80 одиниць багажу. Зазначають, що часто працівники застрягали посеред проходів, оскільки безуспішно намагалися пройти одне повз одного.
The Verge повідомляють, що багато звільнених працювали протягом довгих років і таким чином «зношувалися». У готелі вирішили, що таких працівників легше вивести з експлуатації, аніж відремонтувати. Зазначають, що до звільнень у готелі працювали 234 роботи.
Читайте також: Німецький виробник автошин представив концепцію роботизованої доставки
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті