З японського готелю звільнили більше 100 роботів-працівників
Зокрема велоцираптори набридли нездатністю зробити копії паспортів.
Зокрема велоцираптори набридли нездатністю зробити копії паспортів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 46 днів. За цей час ми опублікували 27052 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: planetofhotels.com
Готель у Нагасакі Henn-na, відомий впровадженням роботизованого обслуговування, звільнив половину своїх робопрацівників. The Wall Street Journal повідомили раніше, що персонал почав приносити більше шкоди, аніж користі.
У The Verge непрацездатність звільнених кадрів продемонстрували на кількох прикладах. Зокрема виявилося, що про робочі години місцевих закладів легше дізнатися не від робота Чурі, а від Siri, Google Assistant чи Alexa.
Звільнили й пару велоцирапторів. Люди були змушені робити копії паспортів замість них. Також головний робот-консьєрж не зміг відповісти на запитання про розклад польотів, інші не змогли доставити до номерів близько 80 одиниць багажу. Зазначають, що часто працівники застрягали посеред проходів, оскільки безуспішно намагалися пройти одне повз одного.
The Verge повідомляють, що багато звільнених працювали протягом довгих років і таким чином «зношувалися». У готелі вирішили, що таких працівників легше вивести з експлуатації, аніж відремонтувати. Зазначають, що до звільнень у готелі працювали 234 роботи.
Читайте також: Німецький виробник автошин представив концепцію роботизованої доставки
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті