Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: planetofhotels.com

Готель у Нагасакі Henn-na, відомий впровадженням роботизованого обслуговування, звільнив половину своїх робопрацівників. The Wall Street Journal повідомили раніше, що персонал почав приносити більше шкоди, аніж користі.

У The Verge непрацездатність звільнених кадрів продемонстрували на кількох прикладах. Зокрема виявилося, що про робочі години місцевих закладів легше дізнатися не від робота Чурі, а від Siri, Google Assistant чи Alexa.

Звільнили й пару велоцирапторів. Люди були змушені робити копії паспортів замість них. Також головний робот-консьєрж не зміг відповісти на запитання про розклад польотів, інші не змогли доставити до номерів близько 80 одиниць багажу. Зазначають, що часто працівники застрягали посеред проходів, оскільки безуспішно намагалися пройти одне повз одного.

The Verge повідомляють, що багато звільнених працювали протягом довгих років і таким чином «зношувалися». У готелі вирішили, що таких працівників легше вивести з експлуатації, аніж відремонтувати. Зазначають, що до звільнень у готелі працювали 234 роботи.

Читайте також: Німецький виробник автошин представив концепцію роботизованої доставки

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button