Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: planetofhotels.com

Готель у Нагасакі Henn-na, відомий впровадженням роботизованого обслуговування, звільнив половину своїх робопрацівників. The Wall Street Journal повідомили раніше, що персонал почав приносити більше шкоди, аніж користі.

У The Verge непрацездатність звільнених кадрів продемонстрували на кількох прикладах. Зокрема виявилося, що про робочі години місцевих закладів легше дізнатися не від робота Чурі, а від Siri, Google Assistant чи Alexa.

Звільнили й пару велоцирапторів. Люди були змушені робити копії паспортів замість них. Також головний робот-консьєрж не зміг відповісти на запитання про розклад польотів, інші не змогли доставити до номерів близько 80 одиниць багажу. Зазначають, що часто працівники застрягали посеред проходів, оскільки безуспішно намагалися пройти одне повз одного.

The Verge повідомляють, що багато звільнених працювали протягом довгих років і таким чином «зношувалися». У готелі вирішили, що таких працівників легше вивести з експлуатації, аніж відремонтувати. Зазначають, що до звільнень у готелі працювали 234 роботи.

Читайте також: Німецький виробник автошин представив концепцію роботизованої доставки

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button