Кияни розповіли, що їх найбільше засмучує у місті. На першому місці – проблеми із паркуванням
У соціологічному дослідженні взяли участь майже 2500 респондентів.
У соціологічному дослідженні взяли участь майже 2500 респондентів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23639 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни вважають найбільшою проблемою міста організацію паркування. Про це свідчить дослідження «Велике опитування киян», проведене депутатською групою Київради «Київська команда» (колишня фракція «Самопоміч»). В опитуванні, покликаному виявити рівень незадоволення киян життям у місті, взяли участь 2483 респондента.
Згідно з результатами, було складено рейтинг найбільше незадовільних аспектів життя у місті:
1. Паркування автомобілів. 85% мешканців оцінили організацію паркування як «погану» і «геть погану».
2. Дороги і тротуари – 62% респондентів оцінили їх як «геть погано» і «погано».
3. Надання комунальних послуг – 58% негативних відгуків.
4. Утримання будинків і дворів – 56% негативних відгуків.
5. Благоустрій і озеленення території – 49% негативних відгуків.
Можливості для занять спортом і організацію вивезення сміття кияни оцінюють як задовільні. Найменшу кількість негативних оцінок отримали доступність медичної допомоги та система громадського транспорту.
У дослідженні виокремлено проблеми певних районів міста. На паркування, нагадаємо, найбільше скаржаться мешканці всіх районів.
Жителі Голосіївського району нарікають на житлово-комунальні послуги, зате задоволені зеленими зонами, транспортним сполученням і можливостями для культурного відпочинку.
На Дарниці скаржаться на відсутність шкіл, садочків, зелених зон за надзвичайно активної забудови та збільшення кількості мешканців району.
Мешканці Деснянського району задоволені кількістю дитячих закладів і майданчиків, медичним сервісом, зеленими зонами. Проблему транспортного сполучення вони не вважають достатньо гострою.
Жителі Дніпровського району радіють зеленим насадженням, транспортному сполученню, школам, садочкам, дитячим і спортивним майданчикам.
Мешканці Оболоні найбільш незадоволені рівнем комунальних послуг і утриманням будинків, дворів, доріг та тротуарів. Зате позитивно відзначають велику кількість сучасних медичних закладів, а також транспорт, школи, садочки й зелені зони.
На Подолі головною проблемою (знов-таки, окрім паркування) називають рівень утримання будинків і надання комунальних послуг. Позитивно оцінюють доступність шкіл, садочків, майданчиків і зелених зон.
Мешканці Печерська негативно оцінюють утримання будинків, благоустрій, рівень комунальних послуг, якість доріг та пішохідних зон, вивезення сміття. Але рівень можливостей культурного відпочинку вищий у порівнянні з новішими районами.
Мешканці Святошинського району не задоволені житлово-комунальними послугами і утриманням будинків. Також це район, мешканці якого найбільше незадоволені можливостями культурного відпочинку.
У Солом’янському районі відзначають велику кількість скверів й парків, доступність медичного обслуговування. Водночас мешканці відчувають проблеми з утриманням будинків і нарікають на низьку якість доріг та тротуарів.
У Шевченківському районі задоволені активним культурним життям і громадським транспортом. Проте відзначають погану організацію вивезення сміття та недостатній благоустрій територій.
Дослідження проводилося в період з 1 до 20 листопада шляхом телефонного опитування та онлайн-анкетування користувачів мережі Facebook, що проживають в Києві або передмісті.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті