Львів’яни обурені: в закуплених у Німеччині трамваях вдвічі зросла норма пасажиромісткості
Жителі Львова виявили, що у салоні на 66 берлінців можуть вміститися 125 львів'ян.
Жителі Львова виявили, що у салоні на 66 берлінців можуть вміститися 125 львів'ян.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Львів’ян обурили таблички з інформацією про пасажиромісткість в одному з міських трамваїв, які раніше були закуплені в Німеччині. Дискусія розгорнулася під фото, опублікованим у місцевій Facebook-спільноті.
На німецькій табличці зазначено, що трамвайний вагон розраховано на 33 місця для сидіння та 66 для стояння. Поряд – наліпка, яка з’явилася після того, як трамвай опинився у Львові. На ній вказано значно більшу пасажиромісткість – 35 місць для сидіння та 125 для стояння.
У комунальному підприємстві «Львівелектротранс» пояснили, що цифра 35 є помилкою – використали наклейки, котрі призначені для вагонів КТ4СУ.
Однак цифра 125 – правильна, оскільки стандарти пасажиромісткості громадського транспорту в Україні та Німеччині відрізняються. Комунальники порадили детальніше ознайомитися з ДСТУ 4070.
Зокрема, в нормативах зазначається максимальна пасажиромісткість трамвая з розарахунку вісім пасажирів на метр квадратний.
Нагадаємо, торік Львів закупив у Берліні 30 вживаних трамвайних вагонів Tatra KT4DM, які вивели з експлуатації наприкінці 2017 року. Як повідомляв мер Львова Андрій Садовий, вартість одного вживаного трамваю становила 26 тисяч євро (з доставкою до Львова), тоді як вартість одного нового – приблизно 1,2 млн євро.
У серпні 2018 року прокуратура Львівщини розпочала кримінальне провадження у зв’язку з тим, що технічні характеристики трамваїв не відповідали існуючим у Львові маршрутним лініям та платформам зупинок. Справу було порушено за ч.2 ст.367 КК України (службова недбалість).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті