Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Інфографіка ЦТС, на основі якої Джеймс Брук аналізує українські пасажиропотоки

Американський аналітичний центр Atlantic Council, як повідомили Texty.org, оприлюднив звіт експерта Джеймса Брука, який спеціалізується на українському бізнесі. У звіті Брук відзначає зокрема, що з 2014 року українці все більше подорожують до Європи замість РФ і таким чином виходять із транспортної ізоляції.

Залізниця

Брук пише, що 2018 року українці вдвічі частіше обирали залізничні подорожі до Європи замість Росії. Експерт пов’язує це з додаванням 20 потягів зі сполученнями у європейські країни. Натомість україно-російський пасажиропотік скоротився, за даними Брука, на 15%.

Автомобілі

Брук відзначає рекламу в київському метро, яка пропонує дістатися Варшави за вісім доларів. За його припущеннями, автомобільний пасажиропотік до Європи має збільшитись також після завершення будівництва польських та словацьких доріг в українському напрямку в 2020-х роках.

Авіарейси

2018 року близько мільйона українців відвідали Європу рейсами Харківського аеропорту. Як пише Брук, ця статистика у 20 разів перевищує дані 2002 року. Нагадаємо, у порівнянні з 2017-м, минулого року українці здійснили на 25% більше авірейсів. Аналітик відзначає, що з Харкова на LOT Polish Airlines літають до Варшави, Wizz Air має попит для рейсів у Ґданьск, Катовіце и Вроцлав, а компанія Ernest Airlines – для подорожей у Мілан та Рим.

З Херсону до Європи подорожували на 42% більше, з «Жулян» – на 52%. Жуляни минулого року мали 2,8 мільйона замовлень, що у 100 разів більше за 2010 рік, пише аналітик. За п’ять років до рейсів Львівського аеропорту додано 30, 28 з яких мають міжнародне сполучення. «Українські аеропорти додають прямі рейси до Європи, виводячи країну з її історичної ізоляції», – зазначає він.

До «Борисполя» залучено 10 нових авіакомпаній, відкрито 25 нових напрямків і також збільшено кількість пасажирів аеропорту до двох мільйонів станом на 2018 рік. Брук зазначає, що влітку Ryanair и Wizz Air введуть нові рейси по всій Україні, і почнуть з Одеси та Харкова. Нагадаємо, Ryanair розглядає Херсон як хаб на півдні України.

Мета подорожей

Після 2014 року, пише Джеймс Брук, Польща випередила Росію за кількістю венчурних грошових переведень від українців, які працюють за кордоном. Комерційний директор Ryanair повідомив Порошенку про плани інвестувати 1,5 мільярда доларів в українські маршрути, щоб до 2023 року збільшити загальний пасажиропотік з українскьим сполученням до п’яти мільйонів пасажирів замість існуючого одного. Однак Ryanair зокрема налаштовані не стільки на перевезення української робочої сили за кордон, скільки на зацікавлення подорожами до України європейців, стверджує аналітик.

Wizz Air обіцяють 2,5 мільйона доларів інвестицій в українські сполучення, близько 20 airbus-літаків та шість мільйонів пасажирських перевезень до 2025 році.

З Європи до України

Наостанок аналітик зазначає, що замість Москви та Санкт-Петербурга українська молодь обирає Краків, Адріатику та південь Франції. Європейці, на думку Брука, зацікавлені безвізовими подорожами до недорогих міст з історичним колоритом та мінімальним рівнем вуличної злочинності, яких можна дістатися 2-3 годинами перельоту.

Читайте також: МАУ запускає прямі рейси до Софії, Бухареста й Ізміра

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button