Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Dan Gold/unsplash

Директор Партнерського центру доказової політики при Бостонській системі охорони здоров’я Остін Фракт пише у NYT, що згідно з аналізом Техаського інституту транспорту, середньостатистичний американець із передмістя впродовж року витрачає 42 години в заторах. Лос-анджелеський показник вдвічі більший. Опитування 2015 року показало, що сильніше за безпекові та фінансові проблеми мешканців штату непокоять проблеми дорожнього транспорту.

Фракт зазначає, що затори стають джерелом викидів, які спричиняють, зокрема, проблеми з диханням у дітей. Крім цього, через свою неочікуваність затори викликають відчуття безпорадності.

Колумніст наводить результати ще одного лос-анджелеського дослідження, в ході якого було встановлено взаємозв’язок між заторами та насиллям у родині. Згідно з ним, в 2011-2015 роках пересування автомобілем на двох основних автомагістралях міста збільшило кількість випадків домашнього насилля до 9%.

У Лос-Анджелесі, пише експерт, для боротьби зі стресами в заторах ввели спеціальну систему: водіїв зобов’язали сплачувати проїзд по певних смугах на двох найбільш завантажених автомагістралях, щоб змусити обирати дороги з меншою завантаженістю. Аналогічна практика в Сіетлі, штат Вашингтон, показала, що водії менше піддавалися стресу та були більше задоволені поїздками на роботу: ціни встановили на проїзд завантаженим мостом.

Фракт пише, що зарадити психічним проблемам можна й по-іншому. Зокрема, дозволом працювати віддалено, розширенням системи громадського транспорту та додаванням велосипедних доріжок. Наостанок колумніст прогнозує, що проблеми транспортного колапсу можуть також вирішити самокеровані автівки: електрокари не провокуватимуть стресу в заторах, зазначає він.

Читайте також нашу статтю про 12 міфів автомобілізму.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button