Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 265 днів. За цей час ми опублікували 23399 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сервіс замовлення таксі Uklon опублікував у Instagram постери до Дня закоханих, на яких зображено як гетеросексуальні, так і гомосексуальні пари.

Постери рекламують акцію: в разі замовлення таксі 11-14 лютого клієнти мають шанс отримати святковий сет, в який входять брендований світшот, промокоди на поїздки та наліпки.

У Facebook, щоправда, компанія наважилася опублікувати лише постер із гетеросексуальною парою.

У 2017 році в київському метро з’явилася соціальна реклама, яка закликала пройти безкоштовний тест на ВІЛ. На постерах були зображені різні пари, зокрема два чоловіки або дві жінки. Керівництво Київського метрополітену рекомендувало агенції, що розмістила постери, «обачливіше підходити до підбору сюжетів», оскільки на думку деяких пасажирів, у матеріалах «присутня пропаганда нетрадиційної сексуальної орієнтації». Постери невдовзі демонтували та замінили іншими.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button