У Парижі оновили візуальну айдентику міста
В центрі логотипа – історичний символ, корабель.
В центрі логотипа – історичний символ, корабель.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Агентство Carré Noir розробило для Парижа нову візуальну айдентику. В ній втілено образ головного символа міста – корабля.
За основу логотипу взяли коло. Його виконано в монохромному синьому кольорі. Назву міста оформили літерами верхнього регістру, щоб підкреслити статус «вічної та величної світової столиці», пишуть дизайнери.
Разом з тим айдентика Carré Noir схожа на попередню.
«Візуальна айдентика Парижа – це зустріч із самим собою, з усіма парижанами і з тими, хто працює вдень і вночі, щоб поліпшити наше повсякденне життя і посилити ауру цього міста. Париж пишається, Париж є прекрасним, Париж є множинним», – пояснюють дизайнери.
Читайте також: В Амстердамі демонтували знак «I amsterdam», оскільки він став символом масового туризму
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті