У Парижі оновили візуальну айдентику міста
В центрі логотипа – історичний символ, корабель.
В центрі логотипа – історичний символ, корабель.
Фото: Carré Noir
Агентство Carré Noir розробило для Парижа нову візуальну айдентику. В ній втілено образ головного символа міста – корабля.
Концепт Carré Noir
За основу логотипу взяли коло. Його виконано в монохромному синьому кольорі. Назву міста оформили літерами верхнього регістру, щоб підкреслити статус «вічної та величної світової столиці», пишуть дизайнери.
Разом з тим айдентика Carré Noir схожа на попередню.
«Візуальна айдентика Парижа – це зустріч із самим собою, з усіма парижанами і з тими, хто працює вдень і вночі, щоб поліпшити наше повсякденне життя і посилити ауру цього міста. Париж пишається, Париж є прекрасним, Париж є множинним», – пояснюють дизайнери.
Читайте також: В Амстердамі демонтували знак «I amsterdam», оскільки він став символом масового туризму
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті