В Амстердамі обрали 9-річного мера дитячого велосипедного руху. Навіщо?
Місто, зручне для дітей, буде зручним і для літніх мешканців.
Місто, зручне для дітей, буде зручним і для літніх мешканців.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Очільниця муніципалітету Амстердаму Кательїне Боерма призначила дев’ятирічну Лотту Крок мером дитячого велоруху. Про це повідомляє The Guardian.
Лотта Крок першою в світі виконує таку функцію. Її мета – надихати дітей до велоруху і привертати увагу міста до відповідних перешкод.
«Трьома найбільшими проблемами для нас є автомобілі, туристи на велосипеді та скутери, – пояснює Лотта The Guardian. – Автомобілі займають дуже багато місця, туристи завжди розхитуються на велосипедах і зупиняються у найбільш неочікуваний момент. Скутери просто підрізають на дорозі».
Минулого червня Лотта перемогла в конкурсі серед школярів, у якому треба було розробити безпечніший та веселіший дитячий велосипед. Ідея Лотти полягала в тому, аби включити дитячі велосипеди і тандеми у популярний локальний велошеринг.
Мер Боерма зазначає, що у місті 125 тисяч дітей, яким потрібно показати приклад для наслідування.
«Тут живуть люди з 200 культур, і деякі не вважають велосипед безпечним видом транспорту. Відтак діти цих сімей їздять до школи на автобусі, потім на скутері, а коли виростуть – пересядуть на автівки. Ще є над чим працювати», – пояснює мер Боерма. На думку чиновниці, місто, зручне для дітей, буде зручним і для літніх мешканців.
Серед ідей Лотти, повідомляє The Guardian, розробка парку для дітей, охочих навчитися їздити велосипедом, а також додаток для туристів з правилами велоруху.
Зазначають також, що в Амстердамі на 850 тисяч мешканців припадає 881 тисяча велосипедів.
Читайте також: В Амстердамі демонтували знак «I amsterdam», оскільки він став символом масового туризму. Слоган став справляти про місто враження «якоїсь маркетингової історії».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті