Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба Київського метрополітену

Після автоматизації оплати проїзду в Київському метрополітені й остаточного запровадження електронного квитка зі станцій метро зникнуть касири. Однак, їх не звільнять, а перекваліфікують, повідомила DATA.UA радниця керівника КП Наталка Макогон.

«У метрополітені люди довго навчаються, щоб працювати на певних посадах, тому ми намагаємося їх не відпускати», – зазначила вона.

Касири зможуть працювати в адміністративному сегменті, наприклад, контролювати графік поїздів, працювати в депо або в диспетчерській службі.

Зараз у метро бракує кваліфікованих кадрів. Понад 300 вакансій лишаються відкритими через некоркурентну заробітну плату.

«Торік змінився тариф, і частину грошей спрямували на підвищення зарплат – вони зросли на 30%. Набір робітників після цього виріс», – повідомила Макогон.

Читайте також тест редакції: чи можна вже користуватись е-квитком Kyiv Smart Card

Нагадаємо, про тестовий запуск електронного квитка у КМДА оголосили першого листопада минулого року, але система не працювала до лютого. У лютому почали продавати єдині картки та разові квитки з QR-кодом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button