Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба Київського метрополітену

Після автоматизації оплати проїзду в Київському метрополітені й остаточного запровадження електронного квитка зі станцій метро зникнуть касири. Однак, їх не звільнять, а перекваліфікують, повідомила DATA.UA радниця керівника КП Наталка Макогон.

«У метрополітені люди довго навчаються, щоб працювати на певних посадах, тому ми намагаємося їх не відпускати», – зазначила вона.

Касири зможуть працювати в адміністративному сегменті, наприклад, контролювати графік поїздів, працювати в депо або в диспетчерській службі.

Зараз у метро бракує кваліфікованих кадрів. Понад 300 вакансій лишаються відкритими через некоркурентну заробітну плату.

«Торік змінився тариф, і частину грошей спрямували на підвищення зарплат – вони зросли на 30%. Набір робітників після цього виріс», – повідомила Макогон.

Читайте також тест редакції: чи можна вже користуватись е-квитком Kyiv Smart Card

Нагадаємо, про тестовий запуск електронного квитка у КМДА оголосили першого листопада минулого року, але система не працювала до лютого. У лютому почали продавати єдині картки та разові квитки з QR-кодом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button