Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Зручне місто / facebook

На Двірцевій площі, яка розташована перед Львівським залізничним вокзалом, почалися перші реконструкційні роботи. Про це повідомляють у спільноті «Зручне місто».

Про початок реконструкції мер Львова Андрій Садовий повідомляв ще восени 2018 року.

Перед входом у Львівський вокзал облаштують великий пішохідний простір. Проект передбачає, що тут домінуватиме пішохід. Нинішний фонтан демонтують, натомість буде побудовано фонтан за сучаснішим дизайном.

Згідно з проектом, передбачено розмежування індивідуального і громадського автотранспорту на окремі проїзні частини, аж до повного уникнення зустрічі. Вулицю Чернівецьку, яка підводить транспорт до Двірцевої площі, розділятиме на дві частини широка пішохідна алея.

Праворуч на Двірцевій облаштують автостанцію з місцем для очікування автобусів. Трамвайну зупинку перенесуть ближче до входу у вокзал.

Ліворуч передбачено зону для приватних автомобілей. У проекті закладено кількадесят майданчиків для швидкої висадки пасажирів. Надовго залишити машину можна на паркінгах на 400 паркомісць. Під самим сквером буде підземний паркінг.

У проекті передбачено доступ велосипедистів до вокзалу, поки що смугою, спільною з громадським транспортом.


Читайте також: Чому Вокзальній площі в Києві потрібна повна реконструкція, а не ремонт? Пояснюємо на прикладах


Наразі Двірцева площа – перше, що бачать гості Львова, прибуваючи потягом, – це хаотично запаркований простір. Для руху транспорту водії залишають одну вузьку смугу навколо фонтану і скверу, а трамвайні зупинки розташовано дуже далеко від головного входу, зазначали в Інституті просторового розвитку.

«В межах воркшопів за участі німецьких експертів з транспорту, головного архітектора міста, зацікавлених осіб наше комунальне підприємство Інститут просторового розвитку опрацювало понад 20 проектних концепцій, одна з яких лягла в основу робочого проекту», – повідомляли в Інституті.

Реконструкцію планують завершити в четвертому кварталі 2010 року.

Нагадаємо, влітку 2018 року у Львові затвердили новий план розвитку транспорту: в ньому передбачено е-квиток, веломагістраль, пішохідні вулиці та пріоритет трамваїв.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button