Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Wikipedia

31 березня в аеропорту «Бориспіль» відкриють термінал F. Про це Liga.net повідомив перший заступник гендиректора аеропрота Євген Дихне.

Термінал F закрили у 2013 році через недостатній пасажиропотік. Протягом п’яти років усі внутрішні та міжнародні рейси сконцентрували в терміналі D. Але торік ситуація змінилася, і вже влітку термінал D працював на піку пропускної здатності.

На відновлення роботи терміналу F витратили близько 100 мільйонів гривень. Дихне зазначив, що термінал окупає себе за 15 рейсів на добу.

Авіакомпанії Ryanair, Laudamotion (рейси до Відня) та Aigle Azur (літає до Парижа) вирішили перенесути в новий термінал усі рейси.

Українська компанія SkyUp, яка позиціонує себе як лоукостер, переміститься до терміналу F з аеропорту «Київ» (Жуляни).

Аівакомпанії YanAir, Air Serbia, Bravo Airways, Bukovyna, FANair, IrakyAirways, Wind Rose виконуватимуть із терміналу F частину своїх рейсів.

Пасажирів між терміналами перевозитиме безкоштовний Shuttle Bus, який курсуватиме кожні 30 хвилин. Зокрема, шатлом до терміналу F буде зручно скористатися тим, хто приїде до аеропорту на Kyiv Boryspil Express. Відстань між терміналами – 400 метрів.

Схема розташування терміналів / прес-служба аеропорту «Бориспіль»

За словами Дихне, термінал F краще підходитиме для лоукост-технологій. Наприклад , тут не передбачено телетрапів. Пасажири добиратимуться до літака пішки або автобусами.

Сервіси та технологічний рівень буде таким, як і в терміналі D: ескалатори, ліфти, Wi-Fi, кафе і магазини.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button