Заради нової трамвайної лінії в Єрусалимі скасували будівництво канцелярії прем’єр-міністра
Адміністрація прем'єра раптово дізналася, що повз місце будівництва нового офісу проходитиме маршрут швидкісного трамваю.
Адміністрація прем'єра раптово дізналася, що повз місце будівництва нового офісу проходитиме маршрут швидкісного трамваю.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Єрусалимі зупинили спорудження нової канцелярії прем’єр-міністра Ізраїлю після того, як несподівано виявилося, що повз місце будівництва пролягатиме лінія швидкісного трамваю, повідомляє vesty.co.il.
Маршрут нової лінії трамваю було затверджено ще 2014 року. Проте в адміністрації прем’єр-міністра стверджують, що дізналися про плани лише зараз, і звинуватили мерію Єрусалима, що їх не попередили.
Якщо лінія швидкісного трамваю проходитиме надто близько до урядових будівель, вона заважатиме руху прем’єрського ескорта.
Представники прем’єра звернулися до головного інженера Єрусалиму Шломо Ешколя з вимогою змінити маршрут або пустити швидкісний трамвай підземним тунелем.
Та в муніципалітеті Єрусалима відмовилися вносити правки в маршрут, – адже контракт на будівельні роботи вже укладено, і зміни в маршруті обійдуться щонайменше в мільярд шекелів. Також у мерії здивувалися тому, що у прем’єра досі не поцікавилися проектом трамвайної лінії.
Зрештою, будівництво канцелярії прем’єр-міністра довелося призупинити, натомість будівництво гілки швидкісного трамваю триває.
Будівництво нової – «зеленої» гілки швидкісного трамваю розпочалося торік. Рух лінією планують відкрити у 2024 році.
Наразі в Єрусалимі діє одна, «червона» гілка швидкісного трамваю. Будувати легкорейкову систему вирішили ще в 1990-х роках, але запустити в експлуатацію швидкісний трамвай вдалося лише в 2011 році. Перші півроку, поки трамвай курсував у тестовому режимі, поїздки були безкоштовними.
Нагадаємо, незодавно в Києві відкрили відремонтовану станцію «Вацлава Гавела». Згодом виявилося, що роботи виконані неякісно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті