«Тимчасова частина фасаду»: київський планетарій завісили екранами з рекламою
Дозволи на розміщення екранів діятимуть до 2024 року.
Дозволи на розміщення екранів діятимуть до 2024 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На фасаді Київського планетарію, розташованого на вулиці Великій Васильківській біля метро «Олімпійська», з’явилися великі рекламні екрани.
У відповідь на запит «Хмарочоса» в управлінні з питань реклами КМДА надали копії паспорту фасаду та шести дозволів на розміщення рекламних банерів і екранів.
Місце під рекламу передбачено у самому паспорті фасаду. Цей документ фіксує архітектурне та колористичне вирішення – зокрема «художнє освітлення усіх фасадів споруди». Паспорт фасаду був виданий Департаментом містобудування і архітектури КМДА. Дозволи на розміщення реклами видали вже на основі цього паспорту.
Зокрема, дозволи на екрани з рекламою діють із січня 2019 року до 2024 року.
Будівлю планетарію було зведено у 1987 році. З 2002 по 2016 рік директором планетарію був Клім Чурюмов, першовідкривач комети Чурюмова-Герасименко.
Тим часом у Києві зростають темпи очищення міста від рекламних носіїв, розміщених без дозволу. У 2017 році Київрада ухвалила нові Правила розміщення рекламних засобів, згідно з якими місто поділене на п’ять форматних зон. Зокрема, вулиця Фізкультури, в кінці якої розташовано планетарій, входить до першої зони, яка допускає розміщення телеекрану на фасаді, проекціної установки та облаштування медіафасаду.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті