Для оплати проїзду в китайському метро «розпізнаватимуть» обличчя пасажирів
Нововведення має, зокрема, підвищити пропускну здатність метрополітену до пяти мільйонів пасажирів на день.
Нововведення має, зокрема, підвищити пропускну здатність метрополітену до пяти мільйонів пасажирів на день.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24986 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Технологія 5G і штучний інтелект дозволили почати у Шенчжені тестування сплати проїзду за допомогою системи розпізнаванню облич. Про це повідомляє South China Morning Post.
Тестування відбуваються на демонстраційному майданчику станції Футянь: містяни можуть сканувати обличчя на екрані завбільшки з планшет, що встановлено на вході, і автоматично сплачувати проїзд із пов’язаних акаунтів. До цього пасажири мали право на проїзд завдяки квиткам або QR-коду на смартфоні.
У виданні пояснюють, що сплата проїзду завдяки розпізнаванню обличчя базується на технології штучного інтелекту. З 2017 року китайці можуть розраховуватись подібним чином у KFC в Ханчжоу. Там для сплати замовлення необхідно посміхнутися.
«Для сплати проїзду в системі розпізнавання обличчя пасажир має попередньо зареєструвати своє обличчя і пов’язати з цими даними способи сплати, так само, як це працює в KFC», – повідомило керівництво метрополітену.
Пояснюють, що технологія може підвищити пропускну здатність метро до п’яти мільйонів пасажирів на день. Однак, коли має відбутися повноцінний запуск системи, метрополітен Шенчженя не повідомляє.
South China Morning Post пояснює, що китайські міста вважаються одними з найбільш інтелектуальних та безготівкових міст у світі: 580 мільйонів китайців користувалися смартфонами для сплати проїзду в 2018 році. Майже 70% інтернет-користувачів Китаю користуються мобільним гаманцем для офлайн-платежів.
Технологіями штучного інтелекту та розпізнаванням облич користуються Пекін та Шанхай: системи допомагають врегулювати дорожній рух та виявити порушників. До розробки системи розпізнавання обличчя в метро долучилася компанія Huawei, повідомляє South China Morning Post.
Нагадаємо, у київському метро хочуть встановити дефібрилятори, щоб рятувати людей, у яких зупинилося серце.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті