Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ігор Соловей / facebook

Кур’єр Glovo Ігор Соловей показав ажіотаж, спричинений 20 березня сервісом доставки у ресторані Salateira, що на Володимирській 51/53.

«Клієнтам, що прийшли, одразу казали: готові чекати годину? 90% розверталися і йшли. Пощастило, гловери стояли по 50 хвилин. Моє замовлення видали за 25», – пише кур’єр.

Фото: Ігор Соловей / facebook

Працівник розповів, що через черги кур’єрів надворі було важко пристебнути велосипед. Виявилося, що 20 березня стало в Salateira днем безкоштовної доставки від Glovo. У коментарі «Хмарочосу» керівництво гастромережі зазначило, що клієнти дійсно надсилали багато зауваженнь. Натомість в Salateira вже анонсують рішення проблем.

«В планах на найближчий час відкриття центральної кухні, яка буде працювати окремо на доставку», – пояснюють в Salateira. Додають, що згодом біля ресторанів облаштують також велопарковки.

Glovo, натомість, в цей цень вперше дозволив кур’єрам самостійно розпорядитися скасованим замовленням, в якості компенсації за витрачений час. Раніше, пише Ігор, скасовані замовлення необхідно було власним рахунком везти в офіс компанії.

«Якщо замовлення менше ніж на 1000 гривень, можеш з’їсти його сам і не платиш за нього», – розповідає кур’єр про умови у конкурентів Glovo, Uber Eats. Він зазначає, що там такі правила працюють від початку.

Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button