ЗМІ: «Київпастранс» затримує зарплату співробітникам через е-квиток
За даними газети «Сегодня», затримки також пов'язані з тим, що місто не повною мірою компенсує проїзд пільговиків.
За даними газети «Сегодня», затримки також пов'язані з тим, що місто не повною мірою компенсує проїзд пільговиків.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Водії, кондуктори та інші співробітники КП «Київпастранс» скаржаться на затримки зарплат. Зокрема, стверджують, що не отримали й половини зарплати за лютий, повідомляє Сегодня.
«Перераховують маленькими частинами, по одній-дві тисячі. Вартість проїзду підвищили, аргументуючи піклуванням про кадри (у липні 2018 року тариф зріс з чотирьох гривень до восьми – ред.)», – цитує газета робітників.
За даними видання, затримки пов’язані з запровадженням електронного квитка і тим, що місто не повною мірою компенсує проїзд пільговиків.
«Підприємство зараз виплачує зарплату співробітникам за лютий у зв’язку з запровадженням нової автоматизованої системи оплати проїзду і неповною компенсацією за перевезення пасажирів пільгових категорій за Карткою киянина», – цитує газета керівництво «Київпастрансу».
У підприємстві повідомили, що торік підняли працівникам зарплати на 25%, цьогоріч планують збільшити виплати ще на 20%. Але розмір зарплат не вказують.
Запровадження електронного квитка передбачає, що кількість пільговиків рахуватимуть за допомогою Картки киянина, яку кожен пільговик має прикласти до валідатора. На початку запуску нової системи кондуктори скаржилися, що пільговики відмовляються валідувати картки через страх, що з них спишуть гроші.
Нагадаємо, система оплати проїзду в міському транспорті Києва не передбачає суттєвих вигод в разі придбання проїзних. Натомість у багатьох європейських містах завдяки дешевим проїзним місто менше витрачається на контроль оплати проїзду і втрачає менше виручки через безбілетників.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті