Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Посадка на літак МАУ. Фото: facebook.com/flyuia.ua

Київське відділення Антимонопольного комітету України розпочало розслідування щодо запроваджених авіакомпаніями МАУ, Ryanair та Wizz Air нових правил перевезення ручної поклажі. Про це повідомляє на Економічній правді голова відділення Олексій Хмельницький.

З 15 січня 2019 року пасажири МАУ можуть взяти з собою на борт літака лише одне місце ручної поклажі вагою до 7 кг, а також верхній одяг і парасольку. Інші особисті речі, наприклад, пакети з Duty Free, ноутбук, фотоапарат тощо, повинні бути упаковані в ручну поклажу. За додаткову одиницю ручної поклажі вагою до 5 кг, слід сплатити 15 євро.

Лоукостери Ryanair та Wizz Air теж змінили правила перевезення ручної поклажі з першого листопада минулого року.

«Але МАУ ніколи не позиціонувала себе як перевізник-лоукостер. Міжнародні авіалінії України – найбільша компанія з перевезення пасажирів в Україні. Більше того, запровадження МАУ нових умов до перевезення ручного багажу ніяк не вплинуло на ціну квитків та якість послуг», – зазначив Хмельницький.

Водночас розслідування АМКУ також стосується Wizz Air і Ryanair. Для двох останніх, зазначає Хмельницький, звинувачення не стануть чимось незвичним, адже їх уже оштрафував антимонопольний комітет Італії.

«Велика ручна поклажа є невід’ємним елементом обслуговування повітряного транспорту, її перевезення повинно бути дозволено без будь-яких додаткових витрат. Виходячи з європейського законодавства про повітряний транспорт, передбачувані і неминучі доповнення повинні бути включені у вартість базової послуги, представленої при першому контакті, і, отже, не можуть підлягати виплаті додаткових сум надалі», – вважають в АМКУ.

Якщо Антимонопольний комітет доведе недобросовісну конкуренцію з боку МАУ, Wizz Air і Ryanair, авікомпаніям загрожує штраф у розмірі до 5% доходу від реалізації послуг за попередній звітний рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button