Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Посадка на літак МАУ. Фото: facebook.com/flyuia.ua

Київське відділення Антимонопольного комітету України розпочало розслідування щодо запроваджених авіакомпаніями МАУ, Ryanair та Wizz Air нових правил перевезення ручної поклажі. Про це повідомляє на Економічній правді голова відділення Олексій Хмельницький.

З 15 січня 2019 року пасажири МАУ можуть взяти з собою на борт літака лише одне місце ручної поклажі вагою до 7 кг, а також верхній одяг і парасольку. Інші особисті речі, наприклад, пакети з Duty Free, ноутбук, фотоапарат тощо, повинні бути упаковані в ручну поклажу. За додаткову одиницю ручної поклажі вагою до 5 кг, слід сплатити 15 євро.

Лоукостери Ryanair та Wizz Air теж змінили правила перевезення ручної поклажі з першого листопада минулого року.

«Але МАУ ніколи не позиціонувала себе як перевізник-лоукостер. Міжнародні авіалінії України – найбільша компанія з перевезення пасажирів в Україні. Більше того, запровадження МАУ нових умов до перевезення ручного багажу ніяк не вплинуло на ціну квитків та якість послуг», – зазначив Хмельницький.

Водночас розслідування АМКУ також стосується Wizz Air і Ryanair. Для двох останніх, зазначає Хмельницький, звинувачення не стануть чимось незвичним, адже їх уже оштрафував антимонопольний комітет Італії.

«Велика ручна поклажа є невід’ємним елементом обслуговування повітряного транспорту, її перевезення повинно бути дозволено без будь-яких додаткових витрат. Виходячи з європейського законодавства про повітряний транспорт, передбачувані і неминучі доповнення повинні бути включені у вартість базової послуги, представленої при першому контакті, і, отже, не можуть підлягати виплаті додаткових сум надалі», – вважають в АМКУ.

Якщо Антимонопольний комітет доведе недобросовісну конкуренцію з боку МАУ, Wizz Air і Ryanair, авікомпаніям загрожує штраф у розмірі до 5% доходу від реалізації послуг за попередній звітний рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button