Посадка на літак МАУ. Фото: facebook.com/flyuia.ua
Київське відділення Антимонопольного комітету України розпочало розслідування щодо запроваджених авіакомпаніями МАУ, Ryanair та Wizz Air нових правил перевезення ручної поклажі. Про це повідомляє на Економічній правді голова відділення Олексій Хмельницький.
З 15 січня 2019 року пасажири МАУ можуть взяти з собою на борт літака лише одне місце ручної поклажі вагою до 7 кг, а також верхній одяг і парасольку. Інші особисті речі, наприклад, пакети з Duty Free, ноутбук, фотоапарат тощо, повинні бути упаковані в ручну поклажу. За додаткову одиницю ручної поклажі вагою до 5 кг, слід сплатити 15 євро.
Лоукостери Ryanair та Wizz Air теж змінили правила перевезення ручної поклажі з першого листопада минулого року.
«Але МАУ ніколи не позиціонувала себе як перевізник-лоукостер. Міжнародні авіалінії України – найбільша компанія з перевезення пасажирів в Україні. Більше того, запровадження МАУ нових умов до перевезення ручного багажу ніяк не вплинуло на ціну квитків та якість послуг», – зазначив Хмельницький.
Водночас розслідування АМКУ також стосується Wizz Air і Ryanair. Для двох останніх, зазначає Хмельницький, звинувачення не стануть чимось незвичним, адже їх уже оштрафував антимонопольний комітет Італії.
«Велика ручна поклажа є невід’ємним елементом обслуговування повітряного транспорту, її перевезення повинно бути дозволено без будь-яких додаткових витрат. Виходячи з європейського законодавства про повітряний транспорт, передбачувані і неминучі доповнення повинні бути включені у вартість базової послуги, представленої при першому контакті, і, отже, не можуть підлягати виплаті додаткових сум надалі», – вважають в АМКУ.
Якщо Антимонопольний комітет доведе недобросовісну конкуренцію з боку МАУ, Wizz Air і Ryanair, авікомпаніям загрожує штраф у розмірі до 5% доходу від реалізації послуг за попередній звітний рік.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті