Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23494 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Серж Гончаров, медіа-центр «Магістраль»

«Укрзалізниця» планує переробити зонування Центрального залізничного вокзалу в Києві, загалом збільшивши кількість площ під комерцію – для торгівлі, громадського харчування та готельних послуг, повідомляє прес-служба компанії.

Зараз спеціалізована компанія розробляє проект зонування площ вокзалу в рамках запланованої реконструкції Вокзальної площі. Проект сподіваються винести на затвердження до кінця квітня.

«Площі під оренду столичного вокзалу використовуються нераціонально. Здаються лише 4 000 квадратних метрів. Попередньо планується збільшити їхню кількість майже втричі — до 11,5 тисяч кв.м, завдяки чому доходи залізничної компанії мають зрости в кілька разів», – заявив директор із правових питань та майнової політики «Укрзалізниці» Артур Резнік.

Зокрема, планують розмістити торговельний об’єкт у цокольному приміщенні площею 200 квадратних метрів, де зараз розташовано камери схову. В «Укрзалізниці» стверджують, що пасажири цими камерами не користуються. Тож їх перенесуть у менше приміщення на першому поверсі.

Фото: Серж Гончаров, медіа-центр «Магістраль»

Для МАФів на Вокзальній площі розроблять єдиний стиль оформлення фасадів, що гармоніюватиме зі стилістикою вокзалу.

Наразі розглядають два варіанти оренди: винаймання кожного окремого торговельного місця чи великі лоти за конкретними напрямами, наприклад, оператор громадського харчування, торговельної зони, готельно-розважальних закладів. Приміром, один оператор фуд-кортів зможе або самостійно забезпечити їжею, або передати територію в суборенду.

Реконструкція Вокзальної площі також передбачає об’єднання Центрального і Приміського вокзалів у єдиний комплекс із виходом до швидкісного трамвая та розширення пішохідної зони.

Візуалізація реконструкції Вокзальної площі

Потім розробити нове зонування планують для залізничного вокзалу Львова, за ним – для інших великих вокзалів України.

У Кабміні підрахували, що 60 із-понад 1300 українських вокзалів мають високий інвестиційний потенціал. Так, вокзал Хмельницького хочуть перетворити на логістичний хаб Західної України.

Нагадаємо, «Хмарочос» пояснював, чому Вокзальній площі в Києві потрібна повна реконструкція, а не ремонт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button