На залізничному вокзалі Києва втричі збільшать комерційні площі
На цокольному поверсі під торгівлю передадуть приміщення з камерами схову.
На цокольному поверсі під торгівлю передадуть приміщення з камерами схову.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Укрзалізниця» планує переробити зонування Центрального залізничного вокзалу в Києві, загалом збільшивши кількість площ під комерцію – для торгівлі, громадського харчування та готельних послуг, повідомляє прес-служба компанії.
Зараз спеціалізована компанія розробляє проект зонування площ вокзалу в рамках запланованої реконструкції Вокзальної площі. Проект сподіваються винести на затвердження до кінця квітня.
«Площі під оренду столичного вокзалу використовуються нераціонально. Здаються лише 4 000 квадратних метрів. Попередньо планується збільшити їхню кількість майже втричі — до 11,5 тисяч кв.м, завдяки чому доходи залізничної компанії мають зрости в кілька разів», – заявив директор із правових питань та майнової політики «Укрзалізниці» Артур Резнік.
Зокрема, планують розмістити торговельний об’єкт у цокольному приміщенні площею 200 квадратних метрів, де зараз розташовано камери схову. В «Укрзалізниці» стверджують, що пасажири цими камерами не користуються. Тож їх перенесуть у менше приміщення на першому поверсі.
Для МАФів на Вокзальній площі розроблять єдиний стиль оформлення фасадів, що гармоніюватиме зі стилістикою вокзалу.
Наразі розглядають два варіанти оренди: винаймання кожного окремого торговельного місця чи великі лоти за конкретними напрямами, наприклад, оператор громадського харчування, торговельної зони, готельно-розважальних закладів. Приміром, один оператор фуд-кортів зможе або самостійно забезпечити їжею, або передати територію в суборенду.
Реконструкція Вокзальної площі також передбачає об’єднання Центрального і Приміського вокзалів у єдиний комплекс із виходом до швидкісного трамвая та розширення пішохідної зони.
Потім розробити нове зонування планують для залізничного вокзалу Львова, за ним – для інших великих вокзалів України.
У Кабміні підрахували, що 60 із-понад 1300 українських вокзалів мають високий інвестиційний потенціал. Так, вокзал Хмельницького хочуть перетворити на логістичний хаб Західної України.
Нагадаємо, «Хмарочос» пояснював, чому Вокзальній площі в Києві потрібна повна реконструкція, а не ремонт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті