Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23631 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

У Берліні через попереджувальний страйк зупинився громадський транспорт, повідомляє Європейська правда.

Співробітники Берлінського транспортного товариства BVG вимагають підвищення зарплат і поліпшення умов праці.

Першого квітня у Берліні не працювали метрополітен, автобуси і трамваї. Страйк не торкнувся лише міської швидкісної залізниці S-Bahn та регіональних потягів.

Люди пересуваються пішки і на велосипедах. Деякі офіси дозволили робітникам працювати з дому.

Зі складнощами зіштовхнулися люди, як прямують до та з аеропортів, особливо до летовища Берлін-Тегель, куди важко дістатися без транспорту BVG. Водночас служба берлінського аеропорту організувала нерегулярні шатли.

«Замість очікуваного колапсу я побачив, що місто цілком впоралося з транспортними завданнями. Пересуватися Берліном на самих лише електричках все одно зручніше, ніж Києвом з усіма його видами транспорту. Гілок більше, ніж у нас метро і електрички разом узятих», – пише урбаніст Дмитро Макагон, який зараз перебуває в Берліні.

Ігор Тищенко та Ігор Луценко повідомляють із Берліну, що місцеві мешканці ставляться до страйку з розумінням. Про страйк попереджували заздалегідь, і люди встигли спланувати маршрути. У місті побільшало велосипедистів.

Нагадаємо, у березні муніципалітет Берліна ухвалив новий транспортний план, який передбачає фінансування громадського транспорту на безпрецедентні 28,1 мільярда євро до 2035 року. Щороку витрачатиметься по два мільярди євро, що більше, ніж весь бюджет Києва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button