Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Модель із колеції H&M Conscious Exclusive, в якій використано перероблений текстиль

Шведська корпорація H&M запустить у тестовому режимі проект із продажу вживаного і вінтажного одягу, повідомила Reuters голова віділу сталого розвитку H&M Анна Гедда.

Такі плани в компанії з’явилися через те, що клієнтів непокоїть шкода довкіллю, що її завдає швидка мода та обсяги виробництва одягу.

Спершу йтиметься про онлайн-магазини у Швеції. Продаватимуть одяг бренду & Other Stories, який входить до групи H&M. Надалі мережу продажів секонд-хенду розширятимуть.

«Ми розглядаємо це як перспективну сферу індустрії з великими можливостями, як для споживачів, так і з точки зору впливу на довкілля. Цей вплив ми можемо значно зменшити, подовжуючи життя товарів», – зазначила Гедда.

H&M вже мали невдалі спроби продавати секонд-хенд. Натомість вживаний одяг цього бренду продають на ASOS та eBay.

Останніми роками H&M почала приймати непотрібний одяг на переробку. Такі пункти, зокрема є й у двох магазинах у Києві. Перероблений текстиль використовують у виробництві нових колекцій.

Торік BBC випустила документальний фільм «Брудні секрети моди» (Fashion’s Dirty Secrets), який розповідає про моду як одну з найбільш забруднюючих довкілля промисловостей. Деякі бренди продають одяг так дешево, що споживачі можуть вдягти річ лише раз і викинути.

Наразі є деякі ознаки того, що попит на швидку моду падає. Водночас ринок вживаного одягу, за прогнозами, має зрости вдвічі протягом наступних п’яти років, перевищивши 50 мільярдів доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button