КМДА домовляється з «Більшовиком» про Шулявський міст. На заводі про це не знають
Наскільки відомо головному інженеру, якісь домовленості вже досягнуті.
Наскільки відомо головному інженеру, якісь домовленості вже досягнуті.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
П’ятий цех заводу «Більшовик» заради реконструкції Шулявського моста, скоріше за все, не знесуть. Про це «Большому Киеву» повідомив директор компанії «Північноукраїнський будівельний альянс», яка виграла тендер на реконструкцію шляхопроводу.
«Боюся, ніколи [не знесуть]. Це державна власність», – зазначив у коментарі директор компанії Андрій Якусевич.
Знесення корпусу на перетині проспекту Перемоги та вулиці Гетьмана передбачене другою чергою реконструкції шляхопроводу: там мають звести правоповоротний заїзд. Однак старший юридичний консультант «Більшовика» Микола Гармаш каже, що з заводом жодних переговорів стосовно цього не ведуть і не вели.
«Жодних документів, пропозицій, вказівок з цього приводу не надходило ані в юридичну службу, ані керівництву підприємства», – пояснює юрист.
Натомість головний інженер КП «Дирекція будівництва дрожньо-транспортних споруд Києва» Олександр Здольник розповів виданню, що ситуація під контролем. Він зазначив, що проект змінюватись не буде, і знесення залишається в силі.
«Наскільки мені відомо, вже досягнуті якісь домовленості з заводом, в тому числі і документально. Переговори з Фондом держмайна ведуться й надалі», – коментує головний інженер.
В свою чергу, працівники заводу спочатку виступали проти знесення, але зрештою погодилися заради суспільної необхідності. При цьому висунули умови – втрачені примещння мають бути відшкодовані. Наразі площі п’ятого, ливарного, цеху «Більшовика» винаймаються в оренду.
Нагадаємо, реконструкція Шулявського моста почалася 17 березня і триватиме 17 місяців. Вона почалася після другої річниці його обвалу. Його одночасно зносять та відбудовують. Шляхопровід матиме шість смуг, основний проїзд буде прокладено через вулиці Довженка та Гетьмана. Лівоповоротні та правоповоротні з’їзди матимуть дві смуги руху. Як пояснював Здольник раніше, Шулявський міст має стати зручним для впровадження інженерних рішень у майбутньому.
Тим часом, Шулявський міст в інстаграмі повідомляє, що з боку вулиці Довженка почалися підготовчі роботи.
«Раніше я думав, що цей день ніколи не настане. З почином!», – коментує міст.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті