Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Найбільше до Києва прибуває жителів із Броварів, Петропавлівської та Софіївської Борщагівки. Про це свідчать дані компанії «А+С Україна», повідомляє Економічна правда.

Також значна маятникова міграція спостерігається з Ірпеня, Вишневого, Гатного і Крюківщини.

Інформацію про переміщення надав один із мобільних операторів. У 2014 році під час вивчення мобільності Києва за підтримки Світового банку, експерти підрахували, що загалом до столиці з передмість в’їжджає близько 500 тисяч осіб. Зараз, на думку директора «А+С Україна» Дмитра Беспалова, ця цифра може становити близько 700 тисяч.

Головною проблемою цих переміщень лишається транспортне сполучення. Пасажири, що добираються до Києва автомобільними шляхами, щодня стоять у заторах, а рухомий склад приміських електричок зношений на 90%. Поїзди також мають великі інтервали руху та незручний графік.

Транспортний експерт Віктор Петрук вважає найбільш безперспективним напрямком Вишгород, куди веде одноколійна і неелектрифікована лінія. Натомість, на його думку, сполучати Київ сучасною електричкою слід насамперед із Бояркою, Бучею і Броварами.

Голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов раніше повідомляв про проект створення київського аналогу S-Bahn, який передбачає повне оновлення рухомого складу приміських поїздів, що сполучають столицю з Ірпенем, Білою Церквою, Фастовом, Броварами, Борисполем та Обуховим.

Водночас втілювати цей проект не планують: «Укрзалізниця» нарікає, що місцеві бюджети не компенсують збитки від приміських перевезень.

Читайте також: У Києві зробили карту щільності населення. Вона не збігається із запланованими транспортними проектами КМДА

У грудні 2017 року Київрада ініціювала створення Київської агломерації, але з 19 міст та сіл, суміжних із Києвом, ідеєю зацікавилися лише Обухів та Бориспіль.

Наприкінці минулого року КМДА поновила розмови про агломерацію і розпорядилася створити робочу групу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button