Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 11 днів. За цей час ми опублікували 26798 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

19 квітня Сергій Лукашенко повідомив у Facebook, що в  мережі магазинів цифрової техніки MOYO йому вдалося придбати ноутбук вартістю 11 тисяч гривень лише за одну тисячу – така ціна була оголошена на сайті. Чоловік зробив оплату, а потім придбання підтвердили дзвінком із магазину. Чоловік мав забрати товар у відділенні MOYO. Клєнт оглянув товар на місці, проте менеджер несподівано забрав ноутбук, заявивши, що ціна на сайті змінилась і віддати ноутбук клієнту не можна.

Допис Сергія про цей випадок набрав кілька десятків поширень у соцмережі, а сам клієнт вирішив звернутися до суду попри те, що компанія повернула йому повну суму того ж дня.

На гарячій лінії магазину клієнту повідомили, що він «може звертатися куди завгодно, а його покупку просто скасують і все», оскільки на сайті стався збій. Цього, на думку працівників гарячої лінії, достатньо. Сергій вважає, що зміна ціни на сайті не є законною причиною забирати товар після укладення юридичної угоди між продавцем та клієнтом.

Видання AIN навело коментарі юристів, які по-різному оцінили можливість винесення судового рішення на користь клієнта, однак погодились, що мережа порушує закон та провадить з покупцем неясну взаємодію.

Скриншот AIN

«Крім порушення Закону України “Про захист прав споживачів” можна згадати ще й Наказ Міністерства економіки України “Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення і поза торговельними чи офісними приміщеннями”:

2.7. При виконанні прийнятого замовлення суб’єкт господарювання не має права вносити зміни до асортименту товарів і змінювати ціни на них без узгодження зі споживачем”», – пояснювала головна юристка IT-компанії Uvoteam Валентина Кополович.

Адвокат Дмитро Гадомський зазначив, що оскільки угода про купівлю-продаж була укладена, продавець мав передати клієнту товар – в іншому випадку він просто не дотримався б положень угоди. Якщо продавець хоче залишити товар, то має або розірвати угоду, або визнати її недійсною. І перше, і друге рішення вимагає судового розгляду. Експерт зазначив, що мережі вигідніше дослухатися клієнта, аніж витрачати згодом кошти ще і на відпрацювання іміджевих втрат.

«Я хочу отримати ноутбук за 1099 гривень. Хочу, щоб за мене не карали людину, яка припустилася помилки, а сплатили їй курси підвищення кваліфікації, наприклад з інтернет-маркетингу. І донесли до продавців інформацію про те, що перед тим як вдаватися до якихось дій, нехай хоча би зателефонують до центрального офісу і проконсультуються або дадуть можливість поспілкуватися з директором магазину», – прокоментував клієнт AIN.

Зрештою, сьогодні, 25 квітня, мережа публічно вибачилася перед клієнтом та заявила, що конфлікт вичерпано. Сергій підтвердив це на своїй сторінці.

«Ми повністю приймаємо сторону клієнта, який знайшов нашу помилку і вказав на неї. Ми вдячні йому за принципову позицію і можливість стати краще. Подякою за це стане ноутбук, через який виникла суперечлива ситуація, який ми подаруємо Сергію Лукашенку. Це скромна плата за можливість розвиватися і не повторювати своїх помилок в майбутньому».

Втім, дехто з «пристрасних фанатів» сторінки MOYO висловив думку про те, що клієнт не має рації і насправді ж мав самостійно вказати менеджерам на помилку.

Нагадаємо, минулого року мережу «Цитрус» звинуватили у перепродажі техніки та шантажуванні клієнтки. У якості компенсації мережа запропонувала новий смартфон iPhone 6s. «Спочатку ми повинні були довести, що ми не боти. Потім, що це не змова конкурентів, потім – що не наклепники. І нарешті нас визнали незадоволеними клієнтами», – заявляла дружина брата клієнтки, який описав ситуацію в соцмережах. Повідомлялося, зокрема, що СЕО «Цитрус» зрештою запропонував обговорити розмір компенсації.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button