На головному павільйоні ВДНГ з’явились рекламні конструкції (оновлено)
КМДА почне прибирати рекламу після великодніх свят.
КМДА почне прибирати рекламу після великодніх свят.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На даху головного павільйону Виставкового центру розмістили рекламні конструкції компанії Mastercard. Фотографію оприлюднив Сергій Дуць.
Начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов відповів, що за рекламу візьмуться наступного тижня, після великодніх свят.
«Вважали, що ВДНГ буде взірцем для інших, але, здається, стає взірцем для “лотогрального” бізнесу. Вже в четвер направимо вимогу щодо демонтажу таких конструкцій. Якщо реакція буде відсутня – демонтуємо власними силами. Адже, місцевими правилами заборонено встановлювати такі рекламні конструкції на пам’ятках місцевого та національного значення», – повідомив Смирнов.
В адміністрації ВДНГ відповіли «Хмарочосу», що КМДА погоджує лише розміщення реклами по периметру Виставкового центру.
«Всередині території – ВДНГ має право розміщувати рекламу без погодження із містом, адже Національний комплекс «Експоцентр України» – це самостійна юридична особа та суб’єкт господарювання. Щодо пам’яток архітектури, то треба пам’ятати, що у споруд ВДНГ окрім архітектурної цінності є ще й функціональне призначення – це виставкові павільйони. А виставкова діяльність так чи інакше передбачає розміщення реклами», – зазначив генеральний директор Національного комплексу «Експоцентр України» Євген Мушкін.
Архітектурний ансамбль ВДНГ збудували у 1952-1958 роках. Він поєднує безліч стилів, від античного класицизму і бароко до модернізму та конструктивізму. Наприклад, будівлі мають колони доричного, іонічного, коринфського і тосканського ордерів. Головний павільйон ВДНГ – головна домінанта ансамблю.
Всі основні павільйони ВДНГ визнано пам’ятками архітектури національного значення.
Нагадаємо, на фасаді Київського планетарію з’явилися великі рекламні екрани. В управлінні з питань реклами КМДА пояснили, чому було надано дозволи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті