Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/serge.duts

На даху головного павільйону Виставкового центру розмістили рекламні конструкції компанії Mastercard. Фотографію оприлюднив Сергій Дуць.

Начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов відповів, що за рекламу візьмуться наступного тижня, після великодніх свят.

«Вважали, що ВДНГ буде взірцем для інших, але, здається, стає взірцем для “лотогрального” бізнесу. Вже в четвер направимо вимогу щодо демонтажу таких конструкцій. Якщо реакція буде відсутня – демонтуємо власними силами. Адже, місцевими правилами заборонено встановлювати такі рекламні конструкції на пам’ятках місцевого та національного значення», – повідомив Смирнов.

В адміністрації ВДНГ відповіли «Хмарочосу», що КМДА погоджує лише розміщення реклами по периметру Виставкового центру.

«Всередині території – ВДНГ має право розміщувати рекламу без погодження із містом, адже Національний комплекс «Експоцентр України» – це самостійна юридична особа та суб’єкт господарювання. Щодо пам’яток архітектури, то треба пам’ятати, що у споруд ВДНГ окрім архітектурної цінності є ще й функціональне призначення – це виставкові павільйони. А виставкова діяльність так чи інакше передбачає розміщення реклами», – зазначив генеральний директор Національного комплексу «Експоцентр України» Євген Мушкін.

Архітектурний ансамбль ВДНГ збудували у 1952-1958 роках. Він поєднує безліч стилів, від античного класицизму і бароко до модернізму та конструктивізму. Наприклад, будівлі мають колони доричного, іонічного, коринфського і тосканського ордерів. Головний павільйон ВДНГ – головна домінанта ансамблю.

Всі основні павільйони ВДНГ визнано пам’ятками архітектури національного значення.

Нагадаємо, на фасаді Київського планетарію з’явилися великі рекламні екрани. В управлінні з питань реклами КМДА пояснили, чому було надано дозволи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button