Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/serge.duts

На даху головного павільйону Виставкового центру розмістили рекламні конструкції компанії Mastercard. Фотографію оприлюднив Сергій Дуць.

Начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов відповів, що за рекламу візьмуться наступного тижня, після великодніх свят.

«Вважали, що ВДНГ буде взірцем для інших, але, здається, стає взірцем для “лотогрального” бізнесу. Вже в четвер направимо вимогу щодо демонтажу таких конструкцій. Якщо реакція буде відсутня – демонтуємо власними силами. Адже, місцевими правилами заборонено встановлювати такі рекламні конструкції на пам’ятках місцевого та національного значення», – повідомив Смирнов.

В адміністрації ВДНГ відповіли «Хмарочосу», що КМДА погоджує лише розміщення реклами по периметру Виставкового центру.

«Всередині території – ВДНГ має право розміщувати рекламу без погодження із містом, адже Національний комплекс «Експоцентр України» – це самостійна юридична особа та суб’єкт господарювання. Щодо пам’яток архітектури, то треба пам’ятати, що у споруд ВДНГ окрім архітектурної цінності є ще й функціональне призначення – це виставкові павільйони. А виставкова діяльність так чи інакше передбачає розміщення реклами», – зазначив генеральний директор Національного комплексу «Експоцентр України» Євген Мушкін.

Архітектурний ансамбль ВДНГ збудували у 1952-1958 роках. Він поєднує безліч стилів, від античного класицизму і бароко до модернізму та конструктивізму. Наприклад, будівлі мають колони доричного, іонічного, коринфського і тосканського ордерів. Головний павільйон ВДНГ – головна домінанта ансамблю.

Всі основні павільйони ВДНГ визнано пам’ятками архітектури національного значення.

Нагадаємо, на фасаді Київського планетарію з’явилися великі рекламні екрани. В управлінні з питань реклами КМДА пояснили, чому було надано дозволи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button