Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/perlov.viktor

Реконструйована алея поміж коліями трамваїв на вулиці Замостянській у Вінниці набула популярності серед містян. Про це повідомив радник міського голови Віктор Перлов. Він підбив перші підсумки реконструкції вулиці.

Фото: facebook.com/perlov.viktor

Роботи на Замостянській розпочались у квітні 2018 року. Повністю її планують оновити за два роки. У проекті звузили проїжджу частину до однієї смуги у двох напрямках й натомість збільшили пішохідну частину на 20%.

Посеред вулиці йде алея. За словами Перлова, попри прогнози скептиків, простір має величезний попит. При цьому поки не підросли дерева, не сформувався газон і не розквітли квіти. Згодом також облаштують декоративне огородження.

Фото: facebook.com/perlov.viktor

Радник мера пояснює популярність алеї, з одного боку, дефіцитом якісних публічних просторів у цьому районі, а з іншого – вдалим людиноорієнтованим проектом.

Перші в Україні «віденські зупинки» передбачають підвищення проїжджої частини в районі зупинки трамвая. Це знижує швидкість транспортного потоку, а також мінімізує перепад висоти на вході до трамвайного вагону.

Фото: facebook.com/perlov.viktor

Смітники вирішили розмістити не не біля лавочок, а рівновіддалено між ними. Таке розміщення планують застосовувати й на інших об’єктах.

Зменшення кількості смуг прибрало домінування автомобілів. За словами Перлова, хоч на вулиці не можна сильно розігнатись, в цілому транспортний потік рухається безперешкодно.

«Деякі водії порушують правила дорожнього руху і паркуються на зупинках громадського транспорту та маршруток, але це скоро вилікується придбанням муніципального евакуатора», – зазначив Перлов.

Фото: facebook.com/perlov.viktor

Також у Вінниці останні два роки активно встановлюють острівці безпеки та зупинки, розвернуті «спиною» до проїжджої частини.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button