В Україні запрацювала послуга зміни оператора зі збереженням номеру
Щоб скористатися послугою, потрібно зв’язатися з чинним оператором і переконатися, що номер зареєстровано на вас.
Щоб скористатися послугою, потрібно зв’язатися з чинним оператором і переконатися, що номер зареєстровано на вас.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З першого травня українські оператори мобільного зв’язку зобов’язані надавати клієнтам послугу повного перенесення номеру телефона включно з кодом. Це передбачає законодавчо затверджений у 2015 році порядок, який зараз набув чинності.
Послуга Mobile Number Portability (MNP) діє у більш ніж 80 країнах. Зазвичай до мобільного номеру прив’язані не лише контакти, але й банківські та дисконтні картки, акаунти у соцмережах, доступи до сайтів і мобільних додатків тощо.
«Номер – це ваша персональна інформація, і ніхто, окрім вас, не має права використовувати її. З появою в Україні MNP ви нарешті зможете забрати у операторів те, що має належати тільки вам», – повідомляється на сайті послуги.
Для того, щоб змінити оператора зі збереженням номеру, потрібно зв’язатися з чинним оператором і переконатися, що номер зареєстровано на вас.
Якщо ні, слід пройти процедуру реєстрації у чинного оператора: або у персональному кабінеті на сайті оператора (це спосіб для клієнтів ПриватБанку, адже заявку потрібно буде завірити електронно-цифровим підписом), або офлайн у будь-якому фірмовому магазині.
Далі потрібно подати заявку на перенесення номеру новому оператору – на його сайті або у фірмовому магазині – та отримати нову SIM-карту, на яку буде перенесено номер.
Нагадаємо, минулого літа влітку три мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. За цим фактом Антимонопольний комітет порушив справу проти компаній «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті