У Німеччині відкрили електричний автобан. Ним їздитимуть вантажівки зі струмоприймачами
На будівництво автобану і розробку вантажівок витратили майже 85 мільйонів євро.
На будівництво автобану і розробку вантажівок витратили майже 85 мільйонів євро.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Hessen mobil
У федеральній землі Гессен сьомого травня відкрили перший в Німеччині електричний автобан, повідомляє hessenschau.de.
П’ятикілометрову ділянку на трасі A5 між містами Вайтерштадт і Мерфельден обладнали підчіпними електромережами. Проект назвали Elisa.
П’ять спеціально розроблених вантажівок із гібридними двигунами зможуть заряджати свої батареї від контактної мережі через пантографи. На цьому заряді фура зможе продовжувати рух, навіть виїхавши з автобану.
На будівництво автобану міністерство довкілля Німеччини витратило 14,6 мільйона євро. Розробка вантажівок коштувала ще 70 мільйонів. Тестування триватиме до 2022 року.
У проекті, покликаному знизити кількість шкідливих викидів, були задіяні технічний університет Дармштадта і компанії Siemens Mobility та ENTEGA.
Нагадаємо, цьогоріч Берлін ухвалив новий транспортний план, який передбачає фінансування громадського транспорту на безпрецедентні 28,1 мільярда євро до 2035 року. Тобто щороку місто витрачатиме на громадський транспорт суму більшу, ніж увесь бюджет Києва.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті