У Німеччині відкрили електричний автобан. Ним їздитимуть вантажівки зі струмоприймачами
На будівництво автобану і розробку вантажівок витратили майже 85 мільйонів євро.
На будівництво автобану і розробку вантажівок витратили майже 85 мільйонів євро.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У федеральній землі Гессен сьомого травня відкрили перший в Німеччині електричний автобан, повідомляє hessenschau.de.
П’ятикілометрову ділянку на трасі A5 між містами Вайтерштадт і Мерфельден обладнали підчіпними електромережами. Проект назвали Elisa.
П’ять спеціально розроблених вантажівок із гібридними двигунами зможуть заряджати свої батареї від контактної мережі через пантографи. На цьому заряді фура зможе продовжувати рух, навіть виїхавши з автобану.
На будівництво автобану міністерство довкілля Німеччини витратило 14,6 мільйона євро. Розробка вантажівок коштувала ще 70 мільйонів. Тестування триватиме до 2022 року.
У проекті, покликаному знизити кількість шкідливих викидів, були задіяні технічний університет Дармштадта і компанії Siemens Mobility та ENTEGA.
Нагадаємо, цьогоріч Берлін ухвалив новий транспортний план, який передбачає фінансування громадського транспорту на безпрецедентні 28,1 мільярда євро до 2035 року. Тобто щороку місто витрачатиме на громадський транспорт суму більшу, ніж увесь бюджет Києва.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті