Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: SergeyUA

Гендиректор державного підприємства АТ «Укрпошта» Ігор Смелянський заявив, що компанії не потрібне велике приміщення Головпоштамту на Хрещатику. Про це повідомляє ЦТС з посиланням на презентацію річного звіту підприємства.

Так, Смелянський пропонує змінити призначення приміщення.

«Головпоштамт нам не потрібен. Навіщо сидіти всій “Укрпошті”, в тому числі головному офісу, у центрі Києва? Вважаю, що в центрі Києва таку чудову будівлю доречніше підлаштувати під потреби містян і міста в цілому», – запропонував голова підприємства.

Компанія ж, за словами Смелянського, охоче переїде в компактніший простір в іншому районі міста. Серед аргументів на користь переїзду голова зазначив, що доставка з відділення на Хрещатик затримується у дні протестних акцій в центрі.

На думку Смелянського, в будівлі Головпоштамту можна облаштувати готель, і в цілому вдатися до подібних змін й у відділеннях «Укрпошти» в обласних центрах. За його словами, робота в відділеннях також ускладнюється через багатоповерховість приміщень.

«Історично пошта працювала через залізницю. Так що всі сортувальні центри в регіонах розташовані біля залізниць. Там можна відкрити чудові офіси, готелі. І зовсім не потрібно, щоб туди з’їжджалися всі вантажівки “Укрпошти”, що псувало б міський трафік», – зазначає Смелянський.

Наразі компанія не має дозволу на продаж нерухомого майна. Для цього необхідно отримати дозвіл уряду.

Нагадаємо, Головпоштамт віддав в оренду магазину Rozetka приміщення свого інтернет-кафе. Восени це відділення відкрилося з фасадною айдентикою від агенції Fedoriv – з чорно-білими вивісками та без суцільного фону. Таке оформлення відповідає новим правилам розміщення вивісок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button