Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба «Укравтодору»

Трасу М-05 Київ–Одеса перетворять на автобан. Про це повідомляє керівник «Укравтодору» Славомір Новак.

Він розповів, що в межах Кіровоградської, Одеської та Миколаївської областей трасу М-05 Київ–Одеса ремонтуватимуть у цементобетоні.

«Кілька днів тому мені вдалося переконати наших колег з Європейського інвестиційного банку, щоб все наступне кредитне фінансування, яке ми отримаємо, було спрямоване саме на дорогу М-05 Київ – Одеса, аби за кілька років мати повноцінний автобан», – повідомляє чиновник у себе на сторінці.

Укравтодор також звітує, що розпочато ремонт ділянки М-05 у Черкаській області. Там буде відремонтовано половину найбільш проблемної частини – між Жашковом та Уманню. Її протяжність становить 15 кілометрів.

Повідомляється, що на відрізку Київ–Біла Церква закінчують капітальний ремонт. До жовтня мають бути завершені роботи на ділянці Біла Церква–Одеса. В цілому ж ділянки на цьому відрізку використовуються з пропущеними термінами планових ремонтів.

Укравтодор продовжить ремонт моста через Хаджибейський лиман, який було призупинено в 2008 році. За словами Новака, з переможцем тендеру вже підписано контракт.

Дорога М-05 не ремонтована на багатьох ділянках з 1970-80-х років. Капітальний ремонт проводиться коштом Дорожнього фонду, ЄБРР та ЄІБ.

Нагадаємо, рік тому на трасі М-05 провели аварійний ремонт. Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що якісний капітальний ремонт розпочнуть 2018 року і він триватиме 2-3 роки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button