В Україні запустили рекламу, яка пояснює, чому треба пристібати паски
Минулого року такий законопроект не підтримали у другому читанні.
Минулого року такий законопроект не підтримали у другому читанні.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 319 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Кампанія «За безпечні дороги», створена Центром демократії та верховенства права, представила соціальну рекламу на підтримку підвищення штрафу за проїзд без паска. Рекламу розробляли з агентством Agama Communications та Міністерством інформаційної політики.
Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності рекомендував Кабміну у першому ж читанні ухвалити законопроект № 10131 «Про внесення зміни до статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення відповідальності за порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами)». Зазначається, що чинний штраф за непристібнутий пасок під час руху транспортом становить 51 гривню, що не є переконує водіїв користуватися ременем. Тому запропоновано підвищити штраф у 10 разів, до 510 гривень. Минулоро року Верховна рада ухвалила у першому читанні законопроект №8492, який збільшував штраф за порушення правил користування пасками безпеки та мотошоломами з 51 до 850 гривень, проте у другому читанні проект не набрав достатньо голосів.
У пояснювальній записці законопроекту зазначається, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи. Ними користуються 23% українських водіїв, натомість у Франції показник користувачів пасками безпеки становить 99%, у Чехії – 97%, у Словенії – 93%, в Польщі – 83%.
На сторінці кампанії повідомляється, що рекламу встановлено вже у 20 містах та на центральних автошляхах. Вона має вмотивувати депутатів до якнайскорішого прийняття проекту.
Дивіться також схожу соціальну рекламу: Новозеландські учасники ДТП показали, як паски безпеки врятували їм життя
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті