Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Дмитро Беспалов. Фото: facebook.com/dbespalov

Директора аналітичної компанії А+С Україна Дмитра Беспалова призначено позаштатним радником заступника голови КМДА Дмитра Давтяна щодо питань транспортного планування.

Беспалов перерахував три пріоритета, на яких планує сфокусуватися на цій посаді: моніторинг транспортної ситуації у Києві, запровадження Плану сталого розвитку міського транспорту та проект трансформації Бессарабки.

«Не варто розраховувати, що від цього призначення вектор транспортної політики Києва різко зміниться. КМДА є складним і часом вкрай заплутаним механізмом», – зазначив він.

Дмитро Беспалов є постійним критиком транспортної ситуації у Києві. Зокрема, він прогнозує, що за нинішніх темпів атомобілізації та розвитку громадського транспорту в 2025 році середня поїздка містом триватиме понад дві години.

Читайте також: Чому не в Києві: як плани сталої міської мобільності зроблять українські міста кращими?

У 2014 році український підрозділ німецької компанії А+S, очолюваний Беспаловим, у співпраці зі Світовим банком розробив транспортну модель Києва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button