Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/dpuzshk

«Укрзалізниця» затвердила концепцію філії «Вокзальна компанія», на баланс якої переведуть усі вокзали і зупинні пункти. Нова філія має з’явитися до кінця 2019 року, повідомляє прес-служба компанії.

Створення «Вокзальної компанії» має на меті принаймні частково вирішити проблему збитковості пасажирських перевезень. Торік збиток від діяльності вокзалів «Укрзалізниці» становив 405 млн грн.

Тож головним завданням в «Укрзалізниці» називають максимально можливе використання площ вокзалів для комерції.

«Модель, котру ми наслідуємо, – німецька. За нею пішла державна залізнична компанія Deutsche Bahn», – повідомив директор із стратегічного розвитку «Укрзалізниці» Антон Саболевський.

У 2001 році німецька залізниця створила окрему структуру – DB Station&Service. Частину вокзалів закрили або оптимізували.

Саболевський наголосив, що у Німеччині залізничну станцію може купити будь-хто, не лише юридичні, а й фізичні особи. З 1999 року в Німеччині з аукціонів було продано понад дві тисячі вокзалів, деякі – за символічну ціну в один євро, за умови інвестування в розвиток.

«Це засіб здійснення комерційної діяльності. Хтось (купує станції) з метою розвитку туризму, проте іноді й обслуговують поїзди. У країнах Євросоюзу відпрацьовано механізм виставлення на продаж станцій через аукціони. За цього покупці мають певні зобов’язання з підтримки технічного стану», – зазначив Саболевський.

За концепцією «Вокзальної компанії», буде виокремлено 19 «якірних» вокзалів. Кожен матиме начальника, який керуватиме також станціями на прилеглій території. Наприклад, очільник вокзалу Київ-Пасажирський керуватиме вокзалами у Жмеринці та Фастові, а начальник Львівського вокзалу – станціями Трускавець, Моршин, Самбір.

Також передбачено скорочення персоналу й автоматизація послуг. Планують встановлювати автомати з продажу квитків. З компанією «Київстар» працюють над пілотним проектом, який дозволить купляти квитки через SМS на електричку Київ-Фастів.

Раніше «Укрзалізниця» заявляла, що планує переробити зонування Центрального залізничного вокзалу в Києві, утричі збільшивши кількість площ під комерцію.

Створення «Вокзальної компанії» голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов анонсував у квітні минулого року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button