У Львові перенумерують громадський транспорт. Це має спростити користування е-квитком
В такій системі транспорт зможе замінювати один одного на маршруті за екстрених умов.
В такій системі транспорт зможе замінювати один одного на маршруті за екстрених умов.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 104 днів. За цей час ми опублікували 24823 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З першого липня у Львові набирає чинності нова нумерація тролейбусів. Зміни передбачені системою «електронного квитка». Про це повідомляє видання GalNet.
Пояснюють, що у Львові позначку №1 має трамвай, а позначку №2 – тролейбус. Обидва види транспорту курсують за одним маршрутом. Це вважають незручним.
«Має бути номер маршруту, а не номер виду транспорту. Не може бути трамвай №1, тролейбус №1 і автобус №1. Має бути, наприклад, маршрут №1, який обслуговують трамваї, маршрут №23, який обслуговують тролейбуси і маршрут №57, який обслуговують автобуси», – розповів виданню заступник ЛМР Андрій Білий.
Відтак, трамваї позначатимуть номерами від 1 до 19 (як є зараз), тролейбуси – від 20 до 39 (з першого липня), автобуси – від 40 до 99 (наразі не анонсують дати).
Види транспорту зможуть замінювати один одного, аби робота системи е-квитка не призупинялася в екстрених випадках. Так, наприклад, під час ремонту колії її маршрутом можна буде пустити автобус з аналогічним номером. Е-квиток у Львові дозволяє користуватися послугами усієї мережі маршрутів, а не окремого виду транспорту, зазначає видання.
Читайте також: «Київпастранс» затримує зарплату співробітникам через е-квиток
Безлімітний місячний е-квиток для мешканців Львова із безкоштовними пересадками коштуватиме у межах 400 грн.
Перевізникам планують платити за кожен кілометр маршруту. Також на кожен вид транспорту визначать ціну за кілометр. Водієві пропонуватимуть бонуси за дотримання графіку, чистоту в салоні та чемність. Оплатою транспортної роботи (тобто сплатою кожного кілометру) має займатися муніципальний оператор е-квитка.
Відповідно, пасажир зможе оплатити проїзд транспортною карткою/ банківською карткою/ готівкою/ мобільним додатком. Ці кошти спочатку надходитимуть до оператора е-квитка, а потім до перевізника.
Також раніше зазначали, що місячний абонемент коштуватиме не менше вартості 50 поїздок.
Нагадаємо, схожу систему власники маршруток вимагають ввести й в Києві. До системи е-квитка, у тому вигляді, який пропонує КМДА, долучатися відмовляються. Система е-квитка у Києві перебуває у тестовому режимі до листопада 2019.
Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті