Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 104 днів. За цей час ми опублікували 24823 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: ТСН

З першого липня у Львові набирає чинності нова нумерація тролейбусів. Зміни передбачені системою «електронного квитка». Про це повідомляє видання GalNet.

Пояснюють, що у Львові позначку №1 має трамвай, а позначку №2 – тролейбус. Обидва види транспорту курсують за одним маршрутом. Це вважають незручним.

«Має бути номер маршруту, а не номер виду транспорту. Не може бути трамвай №1, тролейбус №1 і автобус №1. Має бути, наприклад, маршрут №1, який обслуговують трамваї, маршрут №23, який обслуговують тролейбуси і маршрут №57, який обслуговують автобуси», – розповів виданню заступник ЛМР Андрій Білий.

Відтак, трамваї позначатимуть номерами від 1 до 19 (як є зараз), тролейбуси – від 20 до 39 (з першого липня), автобуси – від 40 до 99 (наразі не анонсують дати).

Види транспорту зможуть замінювати один одного, аби робота системи е-квитка не призупинялася в екстрених випадках. Так, наприклад, під час ремонту колії її маршрутом можна буде пустити автобус з аналогічним номером. Е-квиток у Львові дозволяє користуватися послугами усієї мережі маршрутів, а не окремого виду транспорту, зазначає видання.

Читайте також: «Київпастранс» затримує зарплату співробітникам через е-квиток

Безлімітний місячний е-квиток для мешканців Львова із безкоштовними пересадками коштуватиме у межах 400 грн.

Перевізникам планують платити за кожен кілометр маршруту. Також на кожен вид транспорту визначать ціну за кілометр. Водієві пропонуватимуть бонуси за дотримання графіку, чистоту в салоні та чемність. Оплатою транспортної роботи (тобто сплатою кожного кілометру) має займатися муніципальний оператор е-квитка.

Відповідно, пасажир зможе оплатити проїзд транспортною карткою/ банківською карткою/ готівкою/ мобільним додатком. Ці кошти спочатку надходитимуть до оператора е-квитка, а потім до перевізника.

Також раніше зазначали, що місячний абонемент коштуватиме не менше вартості 50 поїздок.

Нагадаємо, схожу систему власники маршруток вимагають ввести й в Києві. До системи е-квитка, у тому вигляді, який пропонує КМДА, долучатися відмовляються. Система е-квитка у Києві перебуває у тестовому режимі до листопада 2019.

Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button