Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26896 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: ТСН

З першого липня у Львові набирає чинності нова нумерація тролейбусів. Зміни передбачені системою «електронного квитка». Про це повідомляє видання GalNet.

Пояснюють, що у Львові позначку №1 має трамвай, а позначку №2 – тролейбус. Обидва види транспорту курсують за одним маршрутом. Це вважають незручним.

«Має бути номер маршруту, а не номер виду транспорту. Не може бути трамвай №1, тролейбус №1 і автобус №1. Має бути, наприклад, маршрут №1, який обслуговують трамваї, маршрут №23, який обслуговують тролейбуси і маршрут №57, який обслуговують автобуси», – розповів виданню заступник ЛМР Андрій Білий.

Відтак, трамваї позначатимуть номерами від 1 до 19 (як є зараз), тролейбуси – від 20 до 39 (з першого липня), автобуси – від 40 до 99 (наразі не анонсують дати).

Види транспорту зможуть замінювати один одного, аби робота системи е-квитка не призупинялася в екстрених випадках. Так, наприклад, під час ремонту колії її маршрутом можна буде пустити автобус з аналогічним номером. Е-квиток у Львові дозволяє користуватися послугами усієї мережі маршрутів, а не окремого виду транспорту, зазначає видання.

Читайте також: «Київпастранс» затримує зарплату співробітникам через е-квиток

Безлімітний місячний е-квиток для мешканців Львова із безкоштовними пересадками коштуватиме у межах 400 грн.

Перевізникам планують платити за кожен кілометр маршруту. Також на кожен вид транспорту визначать ціну за кілометр. Водієві пропонуватимуть бонуси за дотримання графіку, чистоту в салоні та чемність. Оплатою транспортної роботи (тобто сплатою кожного кілометру) має займатися муніципальний оператор е-квитка.

Відповідно, пасажир зможе оплатити проїзд транспортною карткою/ банківською карткою/ готівкою/ мобільним додатком. Ці кошти спочатку надходитимуть до оператора е-квитка, а потім до перевізника.

Також раніше зазначали, що місячний абонемент коштуватиме не менше вартості 50 поїздок.

Нагадаємо, схожу систему власники маршруток вимагають ввести й в Києві. До системи е-квитка, у тому вигляді, який пропонує КМДА, долучатися відмовляються. Система е-квитка у Києві перебуває у тестовому режимі до листопада 2019.

Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button