Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pixabay

У салоні одного з київських трамваїв термометр показав 43 градуси. Це виявили журналісти ТСН під час вимірювання температури у різних видах громадського транспорту міста.

За словами водійки Наталі, у кабіні термометр показував ще більше – 53 градуси. Вона каже, що рятується водою.

Дані про результати вимірювання в усіх видах транспорту телеканал оприлюднить пізніше, але за подібними експериментами ТСН минулих років вже можна уявити, наскільки спекотно в автобусах і маршрутках Києва.

Так, у серпні 2017 року, коли стояла така ж спека, як зараз, термометр показав у трамваї так само 43 градуси. У салоні тролейбусу виявили 41 градус, у вагонах метро – 42 градуси.

В автобусі МАЗ, який працював без кондиціонера, температура сягнула 44 градуси. В інших автобусах з кондиціонерами не набагато холодніше – 38 градусів. Водії кажуть, що це через двері, які постійно відчиняються і впускають розпечене повітря.

У маршрутці стовпчик термометра сягнув позначки 44. Водій поділився лайфхаком: треба просто про це не думати. «Я думаю про роботу. Про спеку не думаю», – сказав він журналістам.

Також викликали найдешевше таксі, в якому не було кондиціонера, тож температура в салоні склала 43 градуси.

За прогнозами, спека 31-33 градуси у Києві триватиме ще принаймні тиждень.

Торік інспектори Київської Служба перевезень оприлюднювали нижчі показники: в маршрутках і автобусах прилади показували 31-33 градуси. Зазначимо, що інспектори послуговуються іншими засобами вимірювання.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button