Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

В червні в Об’єднаному Королівстві набрала чинності заборона на виробництво реклами зі шкідливими гендерними стереотипами. Про це повідомляє ВВС.

Рекламодавці мали півроку для врахування нововведень. Зазначають, що вони привітали такі зміни.

Читайте також: Що таке сексизм та як його уникати? Пояснюємо на прикладах

Кодекс національного органу регулювання реклами ASA відніс до гендерних штампів рекламну продукцію, в якій:

  • людина не може виконати те чи інше завдання через свою стать – чоловіки не може замінити підгузок, а жінка – припаркуватися;
  • молодим матерям «натякають», що зовнішність і прибирання житла важливіші за емоційний стан.
  • чоловік принижується через заняття стереотипно «жіночими» справами.

Уточнюють, що реклама, де жінка купує продукти, а чоловік робить ремонт, не вважається шкідливою. Також ASA збираються опрацьовувати всі скарги, а саме досліджувати зміст та контекст підозрілої реклами.

Читайте також: Як гендерні стереотипи позначаються на жінках у бізнесі? Результати дослідження

Згідно з аналізом ASA, рекламні стереотипи можуть негативно впливати на соціальний розвиток дітей та дорослих.

Дивіться також серію роликів від Мінінформполітики про гендерну рівність

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button