Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

В червні в Об’єднаному Королівстві набрала чинності заборона на виробництво реклами зі шкідливими гендерними стереотипами. Про це повідомляє ВВС.

Рекламодавці мали півроку для врахування нововведень. Зазначають, що вони привітали такі зміни.

Читайте також: Що таке сексизм та як його уникати? Пояснюємо на прикладах

Кодекс національного органу регулювання реклами ASA відніс до гендерних штампів рекламну продукцію, в якій:

  • людина не може виконати те чи інше завдання через свою стать – чоловіки не може замінити підгузок, а жінка – припаркуватися;
  • молодим матерям «натякають», що зовнішність і прибирання житла важливіші за емоційний стан.
  • чоловік принижується через заняття стереотипно «жіночими» справами.

Уточнюють, що реклама, де жінка купує продукти, а чоловік робить ремонт, не вважається шкідливою. Також ASA збираються опрацьовувати всі скарги, а саме досліджувати зміст та контекст підозрілої реклами.

Читайте також: Як гендерні стереотипи позначаються на жінках у бізнесі? Результати дослідження

Згідно з аналізом ASA, рекламні стереотипи можуть негативно впливати на соціальний розвиток дітей та дорослих.

Дивіться також серію роликів від Мінінформполітики про гендерну рівність

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button