В Об’єднаному Королівстві заборонили рекламу, що містить «шкідливі гендерні стереотипи»
Кодекс також визначає, в яких випадках демонстрація стереотипних ролей не є шкідливою.
Кодекс також визначає, в яких випадках демонстрація стереотипних ролей не є шкідливою.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В червні в Об’єднаному Королівстві набрала чинності заборона на виробництво реклами зі шкідливими гендерними стереотипами. Про це повідомляє ВВС.
Рекламодавці мали півроку для врахування нововведень. Зазначають, що вони привітали такі зміни.
Читайте також: Що таке сексизм та як його уникати? Пояснюємо на прикладах
Кодекс національного органу регулювання реклами ASA відніс до гендерних штампів рекламну продукцію, в якій:
Уточнюють, що реклама, де жінка купує продукти, а чоловік робить ремонт, не вважається шкідливою. Також ASA збираються опрацьовувати всі скарги, а саме досліджувати зміст та контекст підозрілої реклами.
Читайте також: Як гендерні стереотипи позначаються на жінках у бізнесі? Результати дослідження
Згідно з аналізом ASA, рекламні стереотипи можуть негативно впливати на соціальний розвиток дітей та дорослих.
Дивіться також серію роликів від Мінінформполітики про гендерну рівність
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті