Світовий банк розробить варіанти маршрутів для швидкісного транспорту на Троєщину
Однак наразі не відомо, про який вид громадського транспорту йдеться.
Однак наразі не відомо, про який вид громадського транспорту йдеться.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Днями мер Києва Віталій Кличко та Світовий банк підписали угоду про розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) для будівництва швидкісного транспортного сполучення на Троєщину, назвали проект Troyeshina Rapid Transit. Про це йдеться на сайті КМДА.
Восени «Хмарочос» повідомляв, що КМДА та Світовий банк розробляють нову систему швидкісного громадського транспорту для Києва. За нею, першим таким коридором має стати Троєщинський.
Так, одна з груп Світового банку, Міжнародна фінансова корпорація, надасть Києву звіт про доцільність розвитку Троєщинського швидкісного транспортного коридору. Він міститиме рішення зокрема для екологічних та соціальних питань сполучення. Втім, наразі невідомо, який система матиме вигляд.
«Це не БРТ (bus rapid transit або метробуси) і не Трам-Трейн (трамваї-поїзди, що курсують залізничними коліями). Ще ніхто не знає, що це буде: на початковому етапі ТЕО буде розглянуто варіантів 5-6 трас та типів рухомого складу», – коментує експерт Антон Гаген.
Раніше Світовий банк розробив рекомендації щодо покращення транспортної системи Києва.
На розробку ТЕО буде спрямовано ґрант розміром близько $1 млн. Також Світовий банк розглядав можливість надання кредиту на реалізацію цього проекту. Основним донором мала стати одна з груп Світового банку – Міжнародна фінансова корпорація.
2016 року «Київпастранс» оголосив тендер на розробку реконструкції лінії від житлового масиву Троєщина до Севастопольської площі, але торги не відбулися.
Цього року на Подільсько-Воскресенському мосту зведуть естакаду від дамби Русанівських садів до порталу метрополітену, де виходитиме гілка метро з Троєщини. На шляхопроводі облаштують шість смуг та дві колії метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті