Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 265 днів. За цей час ми опублікували 23399 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Birmingham Centre for Railway Research and Education

У Великій Британії випробували перший в королівстві прототип водневої електрички, повідомляє IEEE.

Поїзд HydroFlex розробили працівники Бірмінгемського університету та залізничної компанії Porterbrook. Його створили на базі вже існуючої електрички з чотирма вагонами.

Фото: Birmingham Centre for Railway Research and Education

Це гібридний транспорт: електричка може пересуватися як на водні, так і за допомогою електромережі. Воднева система складається з чотирьох цистерн із 20 кілограмами зрідженого водню, паливного елементу та літій-іонних батарей.

Водень потрапляє до паливного елементу, який використовує також кисень із повітря, щоб виробити енергію, яка накопичується в батареї. Така система не здійснює шкідливих викидів в атмосферу, виділяючи лише тепло і воду.

Фото: Birmingham Centre for Railway Research and Education

Воднева електричка може розвивати швидкість до 120 км/год. Водневого палива вистачає на 800 кілометрів, пише Daily Mail.

Пасажири водневої електрички відзначають її рівну та тиху ходу.

Фото: Birmingham Centre for Railway Research and Education

Очікують, що воднева електричка почне курсувати британською залізницею вже цього року. Протягом наступних років планують сформувати повноцінний парк.

Нещодавно уряд Великої Британії вирішив позбутися дизельних локомотивів до 2040 року. Наразі їх налічується близько 3900.

У Німеччині зараз курсують два водневих поїзди, які запустили наприкінці минулого року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button