Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Wikipedia

Райдшерингові компанії, такі як Uber і Lyft, здійснюють близько 176 тисяч поїздок на день у Торонто, що є головним чинником заторів у найбільшому місті Канади. Такий висновок міститься у дослідженні центру урбаністичної аналітики Університету Раєрсон, повідомляє blogTO.

У Нью-Йорку обмежили діяльність Uber і Lyft після того, як виявили, що вони генерують 30% трафіку. Натомість у Торонто таксі регулюються суворіше, ніж сервіси райдшерінгу.

Так, у Торонто компанії таксі оперують приблизно п’ятьма тисячами транспортних засобів, у той час як сервіси пошуку автівок включають мережу з 70 тисяч засобів.

Водії ліцензованих таксі повинні мати три роки водійського стажу. Зазвичай їхній вік від 25 років і старше, адже вони мають отримати відповідне страхування для здійснення комерційних перевезень.

Водночас для того, аби просто підвозити пасажирів за допомогою сервісу пошуку, достатньо одного року стажу. Тобто водій Uber або Lyft може бути 18-річним хлопцем чи дівчиною.

Також кримінальний бекграунд водіїв таксі перевіряє поліція; у салоні таксі має бути встановлено відеорегістратор тощо.

Муніципалітет Торонто розгляне висновки дослідження на засіданні першого липня.

Зазначимо, що влада деяких регіонів, наприклад, Ізраїлю та Лондону, повністю забороняла діяльність Uber через те, що на сервіс не поширюються ті ж вимоги безпеки, що й для таксі.

Uber працює в Україні з 2016 року. Нещодавно компанія запустила у Києві сервіс замовлення мікроавтобусів Uber Shuttle.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button