Хто буде відповідати за транспорт в КМДА? Результати конкурсу (фото, біографія)
Директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА став колишній заступник мера Мелітополя та випусник КПІ.
Директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА став колишній заступник мера Мелітополя та випусник КПІ.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В конкурсі на посаду керівника Департаменту транспортної інфраструктури (ДТІ) КМДА переміг Федоров Іван Сергійович. Результати конкурсу оприлюднило Національне агентство України з питань державної служби.
Раніше Іван Федоров працював заступником мера Мелітополя і у виконкомі міськради Запоріжжя. Також є депутатом Запорізької облради від фракції «Солідарність». Вчився у КПІ, згодом – у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління. В активах декларації Федорова зазначено мільйон гривень готівкою.
Варто зазначити, що чинний заступник голови КМДА Дмитро Давтян, який опікується питаннями транспорту, також раніше працював у Запоріжжі на посаді першого заступника голови Запорізької обласної державної адміністрації.
Нагадаємо, в березні Комісія з питань транспорту, зв’язку та реклами Київради постановила, що меру Києва слід якомога швидше оголосити відкритий конкурс для призначення голови ДТІ КМДА. Безпосереднім приводом став лежачий мітинг велоспільноти під КМДА. Містяни вимагали від адміністрації встановити ліміт руху у всьому місті на рівні 50 кілометрів за годину. До цього в автомобільній аварії загинув велосипедист Діас Мужев.
Попередній керівник ДТІ Сергій Симонов пішов з посади у грудні «за згодою сторін». За Симонова було розроблено проект Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2019-2023 роки. Програма пропонує відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
Читайте також: Як я працював у Департаменті транспорту і що там відбувається
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті