Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Затори на Борщагівці через ремонт шляхопроводу. Фото: Сергій Гринкевич

Літо є максимально ефективним періодом для ремонту мостів та доріг в Києві, тому місто стоїть у заторах, пояснив мер Києва Віталій Кличко в ефірі радіо Київ-98fm.

«Менше транспортне навантаження і багато людей у відпустках. Тому активна фаза ремонтів припадає на літній період. З цим і пов’язані нинішні затори в столиці. Всі сили кинуті, аби максимально швидко відремонтувати найпроблемніші мости, щоб восени вони функціонували в звичному режимі», – сказав Кличко.

До кінця 2019 року мер сподівається запустити рух новим Шулявським шляхопроводом. До кінця 2020 року – автосполучення між лівим та правим берегом через Подільсько-Воскресенський міст.

«Наступним етапом буде будівництво метро на Троєщину», – наголосив Кличко.

Він також зазначив, що для оновлення інфраструктури Києва не вистачить й усього бюджету – 60 мільярдів гривень. За словами Кличка, будівництво Шулявського шляхопроводу коштуватиме майже один мільярд гривень, реконструкція мосту Патона – приблизно 4-5 млрд гривень, добудова Подільсько-Воскресенського мосту – близько 6-7 млрд гривень.

Нагадаємо, 22 червня скасували швидкісний трамвай із Борщагівки через капітальний ремонт шляхопроводу на межі проспектів Комарова та Леся Курбаса. Транспортну ситуацію в цьому районі ще більше усклюднює будівництво Шулявського шляхопроводу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button